اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شورای گفت‏‌وگو برای تحقق قانون کسب و کار تشکیل شد

استاندار زنجان گفت: شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی به منظور تحقق قانون بهبود فضای کسب و کار تشکیل شده است.

شورای گفت‏‌وگو برای تحقق قانون کسب و کار تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری امشب در نخستین جلسه شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: قانون مستمر بهبود فضای کسب و کار یکی از بحث‎برانگیزترین قوانینی بود که در دوره هشتم مجلس مطرح شد.

وی اذعان داشت: در قانون بهبود فضای کسب و کار مطلب قابل اعتنایی وجود ندارد، مگر اینکه مطالبی به آن افزوده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی به مباحثی پرداخته می‏‌شود که اگر این مباحث به یک مصوبه تبدیل و با سبب ایجاد قانونی جدید شود تحول بسیار بزرگی در بخش خصوصی رخ می‏‌دهد، اضافه کرد: ما می‏توانیم در چارچوب این شورا در راستای اصلاح قوانین و یا آیین‏‌نامه شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی پیشنهاداتی را ارائه دهیم.

انصاری با اشاره به اینکه شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی با هدف تحقق قانون بهبود فضای کسب و کار در استان زنجان و کشور تشکیل شده است، یادآور شد: نباید وقت این شورا برای رفع مشکلات دولتی صرف شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه وظایف شورای گفت‏‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیشتر در حد بیان پیشنهادات به منظور روان شدن مسائل موجود در بخش خصوصی است، ادامه داد: انتشار آمار و اطلاعات یکی از مهم‏ترین وظایف این شورا محسوب می‏‌شود.

در ادامه این جلسه معاون برنامه‏‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه طولانی بودن روند صدور مجوزها یکی از مهم‏ترین موانعی است که در بهبود فضای کسب و کار در استان زنجان و کشور وجود دارد، اذعان داشت: سرمایه‏‌گذاران بخش‏‌های مختلف نیز در این راستا اعتراضات زیادی دارند.

جواد تاراسی با اشاره به اینکه دستگاه‏‌های دولتی که لایه‏‌های gIS دارند و به‎روز‏ هستند باید در صدور مجوزها بر اساس این لایه‏‌ها عمل کنند، افزود: بر این اساس نیازی به صدور مجوز 14گانه نیست.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول