اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

دخالت آمریکا در کشورهای دیگر به بهانه ایجاد دموکراسی/ آمریکا فریبکار است

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر گفت: آمریکا به بهانه ایجاد دموکراسی و مبارزه با تروریسم در امور کشورهای مختلف دخالت می‌کند.

دخالت آمریکا در کشورهای دیگر به بهانه ایجاد دموکراسی/ آمریکا فریبکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان ماه در میدان آزادگان ملایر با بیان اینکه 13 آبان به فرموده امام راحل انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود اظهار داشت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار و نه گفتن به سلطه جهانی است.

وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی ملت ایران بیان کرد: ملت ایران در همه عرصه‌ها نماد مقاومت و مقابله با جبهه باطل بوده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون توطئه‌های مختلفی را علیه ایران اعمال کرده، گفت: جنگ هشت ساله با حمایت از عراق، ترور شخصیت‌ها با حمایت از منافقین، کودتا، تحریم، جنگ نرم و ... پرونده سیاه این کشور را علیه ایران نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: وزیر امور خارجه آمریکا در موضع اخیر خود ملت ایران را فریبکار خوانده که این برای ملت قابل تحمل نیست زیرا فریبکاری دشمن طی سال‌های متمادی برای ما اثبات شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: ملت ایران همچنان با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از دستگاه دیپلماسی، تیم مذاکره‌کننده و دولت یازدهم در برابر دشمن حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ایران در زمینه پرونده هسته‌ای باید طبق موازین رهبری پیش برود گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به این نکته نیز اشاره کردند که به مذاکرات خوش‌بین نیست اما با آن مخالفتی هم ندارد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: پایه و اساس مذاکرات باید در راستای احقاق حقوق ملت ایران باشد.

وی گفت: ملت ایران طی سال‌های اخیر نشان داده که با مقاومت در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی کرده است.

اسماعیلی اضافه کرد: مردم ایران همچنان در برابر تحریم‌ها خواهند ایستاد و به دشمن اعلام می‌کنند که اساس مذاکرات تنها باید بر احقاق حقوق ملت ایران استوار باشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در کشورهای مختلف به بهانه آزادیخواهی، اجرای دموکراسی و مبارزه با تروریسم، دخالت کرده است، عنوان کرد: حضور آمریکا در دو کشور عراق و افغانستان طی سال‌های متمادی باعث به خاک و خون کشیدن هزاران انسان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان شده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر افزود: امروز این دو کشور به عنوان مرکز آموزش تروریسم جهانی تبدیل شده و آیا این نشانه دموکراسی آمریکا در کشورها بوده است؟

وی به حمایت آمریکا از اسرائیل اشاره کرد و ابراز داشت: ملت سوریه امروز تاوان مقاومت در برابر اسرائیل را می‌دهد اما با الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان مقاومت می‌کند.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه قرائت و راهپیمایان با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل بندهای قطعنامه را تائید کردند.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول