اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس:

نشست نمایندگان آذربایجان شرقی با جبارزاده بسیار کاربردی بود

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس گفت: در نشست نمایندگان استان با جبارزاده استاندار جدید مباحث بسیار کاربردی و مهمی مطرح شد که امیدورایم این جلسه منجر به نتایج مثبت در استان شود.

نشست نمایندگان آذربایجان شرقی با جبارزاده بسیار کاربردی بود

مهناز یهمنی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در سراب اظهار کرد: در نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی با دکتر جبارزاده مباحث بسیار کاربردی و مهمی مطرح شد که امیدورایم این جلسه منجر به نتایج مثبت در استان شود.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط ویژه استان و لزوم توجه ویژه به توسعه آن گفت: استان آذربایجان شرقی مهد دلیران و انسان‌های ارزشمند است که افتخاری برای کل کشور محسوب می‌شوند از این رو لازم است با برنامه‌ریزی دقیق و جامع نسبت به توسعه همه جانبه آن کوشید.

وی تصریح کرد: حضور استاندار جدید استان در خانه ملت، نشان از توجه ویژه ایشان به مجلس داشته و با توجه به سابقه 16 ساله دکتر جبارزاده در نمایندگی مردم آذربایجان‌شرقی، امیدواریم تا این شناخت ایشان از استان با همراهی نمایندگان مجلس به رشد واقعی استان منجر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پروژه‌های بزرگ و ملی در استان گفت: پروژه نفلین سینیت سراب به عنوان یک پروژه بزرگ و ملی نقش بسیار مهمی در توسعه شمال‌غرب کشور داشته و مقرر شد تا با پیگیری‌های استاندار محترم این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: استاندار جدید استان در دیدار با نمایندگان، خود را نماینده دیگر استان خوانده و امیدواریم با تعاملی که از ایشان سراغ داریم این ارتباط و جلسات به طور مرتب ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/60001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول