اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-47

بیاتی: تدوین کتاب کنگره شهدا، ماندگارترین کار کنگره است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تدوین و تالیف کتاب کنگره شهدا را ماندگارترین کار کنگره شهدای استان کرمانشاه دانست و گفت: برای رسیدن به این مهم باید از توان نویسندگان خوب استان و کشور استفاده کنیم.

بیاتی: تدوین کتاب کنگره شهدا، ماندگارترین کار کنگره است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی بیاتی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته تدوین و تالیف کتاب کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه، تدوین و تالیف کتاب کنگره شهدا را ماندگارترین کار این کنگره دانست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم برای رسیدن به این مهم باید از توان نویسندگان خوب استان کرمانشاه و کشور استفاده کنیم.

وی افزود: به تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آغاز و پایان جنگ در استان کرمانشاه بود، بنابراین این استان می‌تواند با قابلیت‌های بالایی در زمینه بسط و ترویج فرهنگ دفاع مقدس حضور پیدا کند.

بیاتی ضمن تشکر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، ابراز داشت: حضور فعال مسئولان این اداره‌کل در تمام حوزه‌های دفاع مقدس، گویای برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح و هدایت اصولی این اداره‌کل است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه نیز در این مراسم عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای تدوین و تالیف بیش از 50 عنوان کتاب در زمینه‌های آثار شهدا، داستان، خاطره و شعر صورت گرفته است.

مرادعلی محمدی با تاکید بر نظارت دقیق بر کیفیت و کمیت کتاب‌های دفاع مقدس، اذعان داشت: تمام کتاب‌های کنگره شهدای استان کرمانشاه با حضور نویسندگان متعهد بومی و با نظارت کارشناسان برجسته دانشگاهی و نظامی به مرحله تدوین و تالیف رسیده است.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول