اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

استقبال از جبارزاده و رحمانی با پلاکارد «یاشاسین روحانی»/ خواست جبارزاده عملی نشد

جمعی از مردم با پلاکارد نوشته یاشاسین روحانی به استقبال وزیر کشور و استاندار آذربایجان شرقی رفتند.

استقبال از جبارزاده و رحمانی با پلاکارد «یاشاسین روحانی»/ خواست جبارزاده عملی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، وزیر کشور که به منظور معارفه و تودیع استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر امروز وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد، جمعی از مردم با پلاکارد نوشته یاشاسین روحانی به استقبال جبارزاده در فرودگاه رفتند.

بعد از انتصاب جبارزاده از سوی هیئت دولت به عنوان استاندار آذربایجان شرقی در روز گذشته بنرهای بزرگ تبریک مقابل استانداری آذربایجان شرقی و سطح شهر نصب شده است اما جبارزاده در خصوص نصب بنرهای تبریک توسط مردم، بخش خصوصی و نهادهای دولتی در روزهای گذشته گفته بود: به هیچ وجه موافق نیستم که هزینه‌ای در این راه صرف شود و از مردم و بخش خصوصی می‌خواهم در صورت تمایل برای ابراز تبریک هزینه چاپ و نصب بنر را برای کمک به نیازمندان و فقرا صرف کنند.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از نصب بنرهای تبریک گفت: این کار هیچ خروجی و نفعی نداشته و مردم را بدبین می‌کند.

با پیشنهاد وزیر کشور و موافقت هیئت وزیران در جلسه هفته گذشته هیئت دولت، اسماعیل جبارزاده به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

جبارزاده که متولد سال 1339 در شهرستان خوی از توابع آذربایجان غربی است، بعد از فراغت از دوران تحصیل به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به عنوان مسئول بهداری لشکر همیشه سرافراز عاشورا از کیان کشور در جبهه‌های جنگ تحمیلی دفاع کرد.

جبارزاده پس از پایان جنگ در رشته دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه تبریز فارغ التحصیل شد و از سال 1371 به مدت 16 سال نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در چهار دوره مجلس شورای اسلامی شد.

همچنین شایان ذکر است احمد علیرضابیگی در شهریور سال 1387 از سوی دولت دهم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد و به مدت 62 ماه عهده‌دار این مسئولیت بود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول