اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

اعلام آمادگی شهرداری برای همکاری با فرمانداری شهر ری

نخستین دیدار شهردار منطقه 20 تهران با دبیران شورایار این منطقه برگزار و مهمترین اولویت‌های دور جدید مدیریت شهری بیان شد.

اعلام آمادگی شهرداری برای همکاری با فرمانداری شهر ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، منصور کتانباف پیش از ظهر امروز در بین دبیران شورایار شهرری اظهار داشت: دور جدید مدیریت شهری تهران با رویکرد فرهنگی، انسان‌محوری، تربیتی و جوهره دینی در حالی آغاز شده که برقراری بالاترین سطح تعامل با نهادها و دیگر سازمان‌های شهری از تاکیدات شهردار تهران به شهرداران مناطق بوده است.

شهردار منطقه 20 گفت: از این رو طی دیداری که با فرماندار شهرستان ری داشتیم آمادگی شهرداری منطقه 20 را برای همکاری همه‌جانبه در جهت توسعه منطقه و شهرری با هم‌افزایی امکانات متقابل با فرمانداری و تمام دستگاه‌های دولتی و اداری شهرستان ری خواهیم داشت.

کتانباف با اشاره به شناسایی و رفع نیازهای پروژه‌های در دست اقدام از تسریع روند اجرای آن خبر داد و افزود: ساخت مسجد ساجدین که از درخواست‌های اکید شهروندان و شورایاران بوده تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه به بازدیدهای میدانی و مستمر مدیران ارشد شهری از پروژه‌های عمرانی منطقه 20 نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی مجموعه فرهنگی برج طغرل به‌عنوان یک پروژه ملی روند رو به رشدی دارد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه می‌خواهیم شرایط منطقه را از سطح مطلوب به شرایط بهتر ارتقاء دهیم از شورایاران خواست تا در جذب سرمایه‌گذار و مشارکت شهروندان در حوزه بافت فرسوده بیشتر از پیش تلاش کنند.

کتانباف در ادامه به تداوم طرح ناحیه‌محوری نیز اشاره کرد و افزود: شورایاران به عنوان بازوی مدیریت شهری همچنان در کنار تصمیم‌سازی‌های مدیریت شهری خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری ملزم به پاسخگویی به شورایاران است چراکه آنان پیگیر نیازها و مشکلات شهروندان هستند نه کار شخصی خود، خاطرنشان کرد: برپایی جلسه‌های منظم ماهیانه، دیدارهای موضوعی هفتگی، پیمایش سواره و پیاده با حضور منتخبان مردم در دستور کار شهرداری منطقه 20 است.

این گزارش حاکی است، شورایاران در حالی به بیان نقطه نظرات و درخواست های خود پرداختند که شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 از حاضران این جلسه بودند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول