اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افکاری به فارس خبر داد

راهیابی 2 تکواندوکار قمی به مرحله دوم انتخابی تیم ملی نوجوانان

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از راهیابی 2 تکواندوکار قمی به دومین مرحله پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان خبر داد.

راهیابی 2 تکواندوکار قمی به مرحله دوم انتخابی تیم ملی نوجوانان

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: به دنبال برنامه‌ریزی مطلوب فدراسیون تکواندوی کشورمان در امر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان خوشبختانه 2 تکواندوکار قمی توانستند جواز حضور در مرحله دوم این انتخابی را کسب کنند.

وی ادامه داد: در واقع پس از انجام 568 مبارزه در سه روز رقابت مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف در جریان پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان، 55 تکواندوکار نوجوان به مرحله دوم مسابقات انتخابی صعود کردند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با تمجید از عملکرد کادر فنی و اعضای تیم اعزامی هیئت قم به این پیکارها به سبب درخشش در رقابت با حریفان شرکت‌کننده در این مسابقات افزود: با پایان سومین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و انجام 568 مبارزه در نهایت 55 نوجوان هوگوپوش به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان راه یافتند.

وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نوجوانان کشورمان در بخش پسران‌ به منظور شناخت نفرات تیم اعزامی به پیکارهای جهانی 2014 این رده سنی در کشور چین تایپه و همچنین کسب سهمیه المپیک در خانه تکواندو به انجام رسید.

افکاری افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت‌ها و معرفی برترین نفرات برای حضور در ترکیب تیم ملی،‌ کمیته مسابقات فدراسیون سهمیه حضور در این دیدارها را به مدال‌آوران مسابقات آسیایی،‌ جهانی، قهرمانی کشور و مدعیان حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1375 تا دهم دی‌ماه سال 1378 اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: با پایان سومین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان، هوگوپوشان برتر در حالی به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی که در نیمه اول آذرماه برگزار می‌شود، راه یافتند که در بین آن‌ها علی بختیاری در وزن ششم و محسن جباری در وزن هشتم از قم نیز حضور دارند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم با اشاره به نفرات برتر اوزان دهگانه دعوت شده به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشورمان افزود: 2 تکواندوکار قمی در اوزان ششم و هشتم موفق به کسب مجوز حضور در مرحله دوم شدند در حالی که در پایان مسابقات با تصمیم کمیته فنی، تعداد دیگری از نفرات برتر از نظر فنی نیز به مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول