اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق زنجان:

طی دوران مسئولیتم در زنجان با تمام صداقت کار کردم

استاندار سابق زنجان با بیان اینکه با تمام بضاعتش در دوران مسئولیت در زنجان کار کرده است، گفت: من نمی‌دانم چه قدر به مطالبات مردم پاسخ داده شده است ولی نکته این است که من با تمام صداقت کار کرده‌ام.

طی دوران مسئولیتم در زنجان با تمام صداقت کار کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم خداحافظی که در هتل پیام زنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران نهایت تجلیل‌های انجام شده برای همه مسئولیت‌ها را محبت و صمیمیت اعلام کرد و اظهار داشت: کسب محبت مردمی که خدمت آنها را کرده‌ای، بهترین نتیجه کار برای هر مسئولی محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد نمره‌ای که به عملکرد خود در دوران مسئولیت خود در استان زنجان می‌دهد، گفت: نمره عملکردها باید توسط مردم داده شود.

استاندار سابق زنجان با بیان اینکه با تمام بضاعتش در دوران مسئولیت در زنجان کار کرده است، اضافه کرد: من نمی‌دانم چه قدر به مطالبات مردم پاسخ داده شده است ولی نکته این است که من با تمام صداقت کار کرده‌ام.

این سردار جنگ با گواه گرفتن خدا به عنوان شاهد برای صداقت در دوران مسئولیت ادامه داد: من هر چه در توان داشتم برای کار در استان زنجان به کار گرفتم.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه هیچ خاطره بدی از دوران مسئولیتش در زنجان ندارد، افزود: همه خاطره‌ها از زنجان خوب و خوش بوده است.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگار فارس مبنی بر برگزیدن یک خاطره خوش طی دوران مسئولیتش در زنجان گفت: هر وقت خدمتی در سطح استان مورد توجه مردم قرار گرفت موجبات شادی مرا هم فراهم کرد.

استاندار سابق زنجان با بیان اینکه برخی اقدامات موجبات حل مشکلات مردم می‌شود، ادامه داد: باز شدن گره‌ای از کار مردم برای همه از جمله من شادی بخش است.

این مسئول اقدامات عمرانی در سطح استان را از جمله اقداماتی اعلام کرد که مورد توجه مردم قرار گرفته و برخی مشکلات موجود را حل کرده است.

رئوفی‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تردیدهای مطرح شده در مورد عملکرد آماری دوران مسئولیتش در زنجان گفت: چون من در حال حاضر درون تشکیلات نیستم در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه عملکرد پنج سال دوران خدمت در زنجان به صورت مکتوب و شفاف ارائه شده است، ادامه داد: سئوالات موجود در مورد این عملکرد باید توسط تنظیم کنندگان سندهای مکتوب ارائه شود.

انتهای پیام/73004/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول