اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یوم‌الله 13 آبان رخ داد

طنین باشکوه فریاد « مرگ بر آمریکا » در تویسرکان

طنین فریاد « مرگ بر آمریکا » در شهرستان تویسرکان در یوم‌الله 13 آبان شکستن استخوان استکبار را به گوش جهانیان رساند.

طنین باشکوه فریاد « مرگ بر آمریکا » در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، یوم‌الله 13 آبان با حضور چشمگیر و بی‌نظیر خیل عظیم دانش‌آموزان و دانشجویان همراه با مسئولان و مردم در شهرستان تویسرکان شکوهی بزرگ خلق شد.

نمایند مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار تویسرکان و امام جمعه تویسرکان همراه با همه مسئولان نهادها در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم فهیم، شعار « مرگ بر آمریکا » کوبنده‌تر از همیشه فریاد زدند.

فریاد مرگ برآمریکا با مشت‌های گره کرده مردم ولایی و شهید‌پرور تویسرکان این دیار بار دیگر استخوان استکبار را خرد کردند و به دنیا وحدت و مودت ایمانی را درس داد.

پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل »، « انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست » در شکل‌های مختلف در بین نسلی از تبار شهدای هشت سال دفاع بر دستان نسل انقلاب بر صفوفی فشرده و منسجم به دنیا نشان دادند که هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

صفوف راهپیمایان در تویسرکان در مسافتی بسیار زیاد به هم پیوسته و زنجیروار از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهیدفرشید هرمزی ادامه داشت به نحوی که طنین فریادشان دنیا را به لرزه درمی‌آورد.

راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهیدفرشید هرمزی توسط راهپیمایان آغاز و به قرائت قطعنامه و آتش کشیدن پرچم امریکا و اسرائیل همراه شد.

راهپیمایی 13 آبان علاوه بر تویسرکان در شهرهای سرکان و فرسفج نیز به صورت منسجم با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با حضور گسترده مردم و دانش‌آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول