اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

« مرگ بر آمریکا » شعار محوری ملت ایران است

امام جمعه تویسرکان گفت: « مرگ بر آمریکا » شعار محوری ملت شهیدپرور ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است.

« مرگ بر آمریکا » شعار محوری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حجت‌الاسلام مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان، با تقدیر از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با تأسی از اباعبدالله(ع) راه پرافتخار علوی را ادامه می‌دهد.

وی افزود: 13 آبان روز استقلال و ایستادگی در مقابل ظلم است زیرا مردم در این روز با سلاح ایمان، کمر آمریکای جهانخوار را شکستند.

امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه آمریکا جرثومه فساد است، اذعان داشت: « مرگ بر آمریکا »  شعار محوری ملت شهیدپرور ایران اسلامی علیه استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به دلیل مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون سال 1343، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 13 آبان سال 1358 وقایع تاریخ روزشمار انقلاب اسلامی ایران است.

موحدی رویداد 13 آبان را یکی از افتخارات ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: در 13 آبان 58 دولت نوپای ایران اسلامی با سلاح تقوا و تحت رهبری امام خمینی(ره) در مقابل دیکتاتور جهان ایستاد و سیلی محکمی به او زد.

وی بیان کرد: آمریکا خود را حامی و مدافع حقوق بشر می‌داند و این در حالی است که برای به خاک و خون کشیدن مردم، ترویست‌ها را پرورش می‌دهد.

امام جمعه تویسرکان، ترور دانشمندان هسته‌ای را یکی از دشمنی‌های آشکار استکبار با ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا در همه زمان‌ها دشمن ظاهر و آشکار ما بوده، پس باید از ترفندهای مکارانه آن غافل نشویم.

وی آمریکا را شیطان بزرگ خواند و بیان کرد: باید دشمن را همیشه دشمن بدانیم و با بینش تمام بر دشمنی‌ها آن آگاه باشیم.

موحدی از آمریکای جنایتکار و دست‌نشانده‌های آن به نام یزدیان زمان یاد کرد و افزود: افتخار و پشتوانه مردم ایران توسل به فرهنگ عاشوراست.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ابراز داشت: ملت ما امروز با حضور گسترده با تمامی توان با شعار «مرگ بر آمریکا» دنیا را به لرزه در‌آورد.

امام جمعه تویسرکان متذکر شد: سر دادن شعار « مرگ بر آمریکا » برای ما منطق قرآنی دارد که بر عدم تبعیت مسلمان از شیطان تاکید دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و همدستانش از مقابله با پیشرفت ایران ناامید شده، تاکید کرد: یأس امروز دشمن به خاطر اقتدار، بصیرت، ولایی بودن و وحدت ملت ایران اسلامی است.

موحدی در پایان سخنانش گفت: باید مودت، وحدت و ولایت‌پذیری را در خود و جامعه تقویت کنیم تا آمریکا نتواند با دسیسه‌های شیطانی بر ایران نفوذ کند.

انتهای پیام/89010/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول