اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دیوار بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا‌ بلند است‌

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دیوار بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا‌ بلند است‌.

دیوار بی‌اعتمادی میان ایران و آمریکا‌ بلند است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، مسعود کاظمی‌مقدم صبح امروز در تجمع ضداستکباری مردم‌ بافت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب جانانه از دولت جدید حمایت کردند، اظهار داشت: دولت در مقابل همه افراد جامعه مسئول است و باید همین‌گونه با تلاش ادامه دهد و حماسه اقتصادی را بیافریند.

وی افزود: همه مشکلات ما دست تحریم نیست، تحریمی که علیه ایران ناجوانمردانه تحمیل شده است از 18 آبان سال 58 بوده ‌است، تحریم برای ما فرصت خودشکوفایی است.

کاظمی‌مقدم تصریح کرد: این را با قاطعیت می‌گویم که اصلی‌ترین هدف‌ آمریکا براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران است، تجزیه ایران هدف عمده آنهاست و اقرار هم کردند که سلاح اتمی ‌بهانه است،‌ ایران هیچ‌گاه مانند دیگر کشورهایی که اشغال شده‌اند، نبوده و نخواهد بود.

وی بیان داشت: طی چند روز اخیر 11 خودرو در بغداد منفجر شده است و چند‌ کشته و زخمی بر جای گذاشته است، ما با قاطعیت پشت پرده تمام جنایت‌های‌ جهان را آمریکا اعلام می‌کنیم و همه ما این را می‌دانیم و می‌گوییم.

کاظمی‌مقدم خاطر نشان کرد: آمریکا به گفته بزرگان انقلاب ما قابل اعتماد نیست و این برای تمام جهان مشخص شده است و بدانید آمریکا به دوستان خودش رحم نمی‌کند، این حرف بزرگی است که چند‌ سال مکالمات نخست‌وزیر همپیمانش را شنود می‌کرده است.

وی اذعان داشت: آمریکا برای نابود کردن نظام ما به هر دری زده است و مطمئناً امروز هم در حال کارهای عملیاتی و اطلاعاتی است تا به ما ضربه بزند، ما در مقابل هر توطئه،‌‌ اقدام جاهلانه و ‌کاری که بکنند سینه سپر کردیم و با قدرت بینی آنها را به خاک می‌مالیم.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: منافع آمریکا در خاورمیانه که به صورت ظالمانه در حال تصرف است با حضور ایران اسلامی به خطر افتاده است، آنها از تک‌تک ایرانی‌ها هراس دارند، آنها از حضور ما می‌ترسند حضور ما عدم آنها را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تمام ایرانی‌ها بزرگ و تاثیرگذارند، افزود:‌ سرلشکر قاسم سلیمانی، یک روستازاده از خطه شما، قهرمانی که زندگی‌اش را وقف اسلام و حمایت از مظلوم کرده است، چنان خاری بر چشم دشمنان است که دشمن از عجزش او را تحسین کرده است.

کاظمی‌مقدم با بیان اینکه دیوار بی‌اعتمادی بین ایران و آمریکا خیلی بلند است، گفت: ما تا امروز یک سرباز آمریکایی را نکشتیم و نمی‌کشیم، اما با مدرک می‌توانیم ثابت کنیم که 17 هزار ترور، 230 هزار شهید و حادثه اخیر سراوان کار آمریکاست.

وی تصریح کرد: ما تحریم را به فرصت تبدیل کرده و ترور دانشمندان ایجاد انگیزه کرد و نتیجه همه توطئه‌ها برعکس می‌شود، لطف خدا به ما قابل مشاهده است.

کاظمی‌مقدم با بیان اینکه مردم شهرستان بافت با عمق جانشان شعار دادند، گفت: ‌محرم ماه بصیرت‌افزایی است و سعی کنیم برای خنثی کردن دسیسه دشمن و حمایت از سخن رهبری تاثیرگذار باشیم.‌

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول