اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع):

مسیر پیشرفت انقلاب با شعار مرگ بر آمریکا جلو رفته است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مسیر انقلاب اسلامی، مسیر پیشرفت است و این مسیر با شعار " مرگ بر آمریکا " به پیش رفت.

مسیر پیشرفت انقلاب با شعار مرگ بر آمریکا جلو رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین فیروز کوهی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران نماد " مرگ بر آمریکا " هستند و تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین و شرم آور کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال 1358 به دست دانشجویان مسلمانان پیرو خط امام (ره)، خاطرات الهام بخشی هستند که در سیزدهم آبانماه هر سال ضمن یاد آوری جنایت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا، استقلال طلبی، آزادی خواهی و اسلام جویی ملت ایران و مقاومت نظام اسلامی برابر شیطان بزرگ را فراروی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان قرار می‌دهد.

فیروزکوهی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ما بزرگ‌تر از انقلاب اول دانست و اشاره کردند زیرا ما تنها کشور جهان بودیم که پرچم آمریکا را به آتش کشیدیم.

این استاد دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه گفت: مسیر انقلاب اسلامی، مسیر پیشرفت است و این مسیر با شعار " مرگ بر آمریکا " به پیش رفت و جمهوری اسلامی هر روز پیگیرتر از دیروز به دنبال آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی هستند و در مقابل توهین‌های استکبار به پیامبر اعظم (ص)، کتاب خدا قرآن کریم و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) لحظه‌ای خاموش نخواهند شد.

فیروزکوهی تصریح کرد: اگر آمریکا می‌خواهد پاسخ ملت جمهوری اسلامی ایران را بگیرد، باید تغییراتی نسبت به سیاست‌های غلط و خصمانه خود بدهد.

انتهای پیام/66006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول