اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرایان:

آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است

امام جمعه سرایان گفت: ترور شخصیت‌های سیاسی و علمی، کودتای نوژه در ابتدای انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که ایران به انرژی هسته‌ای دست نیافته بود و همه این موارد نشان از این دارد که آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است.

آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرایان، امام جمعه سرایان ساعاتی پیش در پایان مراسم راهپیمایی امروز با اشاره به توطئه‌های آمریکا اظهار داشت: کودتا علیه دولت مصدق، تحمیل جنگ علیه ایران، نقشه‌های براندازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تنها بخشی از خوی استکباری و استبدادی آمریکا بر علیه ایران است.

حجت‌السلام و المسلمین احمد نجمی‌پور ادامه داد: انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای تحمیل تحریم‌ها  علیه ایران است.

وی تصریح کرد: ترور شخصیت‌های سیاسی و علمی در ابتدای انقلاب، کودتای نوژه و هزاران توطئه دیگر در ابتدای انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که ایران به انرژی هسته‌ای دست نیافته بود و همه این موارد نشان از این دارد که آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است.

امام جمعه سرایان به برخی از تلاش‌ها به منظور حذف شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و گفت: تا وقتی خوی استکباری آمریکا وجود دارد و تا وقتی که ظلم و ستم آمریکا علیه مردم جهان وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز وجود دارد.

گفتنی است در شهرهای سه قلعه و آیسک و تعدادی از روستاهای شهرستان سرایان نیز مراسم 13 آبان هر چه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

همچنین در ابتدای این مراسم زنگ استکبار ستیزی توسط فرماندار سرایان به صدا درآمد.

انتهای پیام/69024/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول