اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم:

آمریکا فقط به دنبال منافع خود است

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم با انتقاد از برخی افراد ساده‌لوح که فکر می‌کنند اگر مبارزه با آمریکا پایان یابد تمامی مشکلات برطرف می‌شود، گفت: آمریکا تاکنون هیچ امتیازی به هیچ کشور نداده است و فقط به دنبال منافع خود بوده است.

آمریکا فقط به دنبال منافع خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار جواد ملکی پیش از ظهر امروز در مراسم 13 آبان در میدان 15 خرداد شهرستان کاشان اظهار داشت: در دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی، آن طرفی که بیش از همه متضرر و مفتضح شد و قدرت و هیمنه‌اش شکست آمریکا بود و در سویی دیگر آن جمهوری اسلامی ایران تاکنون روز به روز بر قدرت و عظمتش در جهان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا چاره‌ای به غیر از دشمنی با ایران نداشت بیان داشت: در ادامه دشمنی‌های آمریکا با ایران حوادثی نظیر حمله مستقیم آمریکا به صحرای طبس، تحریم‌های اقتصادی، بلوکه شدن دارایی‌های ایران، پیش‌بینی کودتای نوژه و سرانجام جنگ تحمیلی هشت ساله عراق با ایران به وجود آمد.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم در ادامه، فرارسیدن 13 آبان را یادآور سه رخداد مهم تاریخی مخالفت امام راحل با تصویب لایحه کاپیتولاسیون توسط رژیم پهلوی و تبعید امام به ترکیه، حمله مسلحانه مأموران رژیم پهلوی به دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از آنها و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام دانست.

وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام موجی از اعتراض کشورهای مدافع آمریکا و هم‌پیمانان با ایالات متحده را به دنبال داشت اما امروز بعد از 34 سال پس از تسخیر لانه جاسوسی در تهران با افشا شدن جاسوسی‌های این کشور نظیر شنود مکالمات تلفنی صدراعظم آلمان به عنوان یکی از کشورهای مدافع آمریکا، تمامی دنیا پی به حقانیت ایران برده است.

ملکی، از آمریکا که مدعی حقوق بشر در دنیا است به عنوان نقض کننده حقوق بشر نام برد و گفت: هیچ کشوری به اندازه آمریکا با تجاوز به کشورهای مختلف و قتل عام مردم بی‌گناه حقوق بشر را زیر پا نگذاشته است و ثابت کرده هیچ اعتقادی به حقوق بشر ندارد.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم تصریح کرد: امام امت پرچم‌داری مبارزه با استکبار جهانی را به دست گرفت و این مبارزه به طوری بروز و ظهور داشت که همه مسلمانان جهان نیز متوجه آن شدند و باعث پدید آمدن موج بیداری اسلامی شد.

ملکی یادآور شد: امروز برخی از افراد ساده‌لوح که فکر می‌کنند اگر به مبارزه با آمریکا پایان داده شود تمامی مشکلات برطرف می‌شود باید بدانند آمریکا تاکنون هیچ امتیازی به هیچ کشور نداده است و فقط به دنبال منافع خود بوده است.

وی افزود: امروز نیز ملت ایران در مذاکرات خود نه تنها از حق و حقوق نمی‌گذرد بلکه بر سر تمامی آرمان‌ها و اصول خود که مرگ بر آمریکا و صهیونیسم جهانی است محکم و استوار ایستاده است و ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

ملکی متذکر شد: ملت ایران اسلامی زیر پرچم امام حسین(ع) تربیت شده‌اند و هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند و با شعار «هیهات من‌الذله» از انقلاب اسلامی خود دفاع می‌کنند.

روز ملی استکبارستیزی در میدان 15 خرداد شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان و مسئولان و مدیران شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول