اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی، سیاسی محمد‌رسول الله شرق کشور:

تحریم یک جانبه ازسوی آمریکا علیه ایران غیر‌قانونی و غیر‌منطقی است

رئیس عقیدتی، سیاسی محمد‌رسول‌الله شرق کشور گفت: تمامی تحریم‌ها و قطعنامه‌هایی که برای ملت ایران از سوی آمریکا و استکبار جهانی صادر می‌شود غیر قانونی و مغایر با موازین بین‌المللی است.

تحریم یک جانبه ازسوی آمریکا علیه ایران غیر‌قانونی و غیر‌منطقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌السلام والمسلمین حسین فاطمی ظهر امروز در جلسه عقیدتی سیاسی که در نماز خانه پیامبراعظم(ص) مرکز آموزش محمد رسول الله شرق کشور برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز اسرائیلی‌ها توانسته‌اند قسمتی از خاک فلسطین را به تصرف خود درآورند، نتیجه خیانت بعضی از سران کشور‌های منطقه بود که زمین‌های فلسطین را خریداری و به اسرائیل فروختند.

وی با بیان این‌که آمریکایی‎ها صداقتی در گفتار ندارند و اهل منطق نیستند، ادامه داد: هر ملتی که به آمریکایی اعتماد کرد به ضرر خود کار کرد و سبب نابودی ملتش شد.

رئیس عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش محمد رسول الله شرق کشور  یادآور شد: اگر جزء مستضعفان هستیم  باید در مقابل دشمنی‌های امروز آمریکا بایستیم و هر کشوری که به آمریکا وابسته نباشد دشمن آمریکا است.

فاطمی متذکر شد: تمامی تحریم‌ها و قطعنامه‌هایی که برای ملت ایران از سوی آمریکا و استکبار جهانی صادر می‌شود غیر قانونی و مغایر با موازین بین‌المللی است.

وی به شهادت سربازان مرزی در سرایان اشاره کرد و اظهار داشت: گروه‌های تروریستی وهابی هیچ‌گونه منطقی ندارند و امروز ما شاهد خیانت‌های زیاد آنها به تمام بشریت در کشور‌های مختلف هستیم.

رئیس عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش محمد رسول الله شرق کشور از جمله جنایت‎های وهابیت و تروریست‎ها را  تخریب قبور ائمه، آتش‎زدن کتابخانه مکه، حمله به زائران مصر و به شهادت رساندن آنها عنوان کرد.

فاطمی افزود: امروز وهابیت با فتوای بی‌منطق خود به جنگ اسلامی آمده است.

وی اذعان داشت: در عملکرد تروریست‌های وهابی چیزی جز خیانت وجود ندارد و با این اقدامات شوم خود به جایی نمی‎رسند.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول