اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر در استان بوشهر طنین‌انداز شد

همزمان با سراسر میهن اسلامی مردم شهرستان‌های استان بوشهر در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کرده و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر در استان بوشهر طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در شهر خورموج از هر کوچه و خیابان که عبور می‌کردی دسته‌هایی در گروه‌‌هایی دانش‌آموزی که پلاکاردهای با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با خود حمل می‌کردند به طرف میدان حضرت امام خمینی خورموج در حرکت بودند.

بعد از اجتماع عظیم دانش‌آموزی همراه با مسئولان پس از عبور از خیابان شهید مطهری این شهر در حالی که تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرچم‌های سه رنگ زیبای کشورمان و پلاکاردهایی که بر روی آنها شعار نوشته‌های مرگ بر آمریکا بود با خود حمل می‌کردند در میدان سردار شهید مهدوی تجمع کردند.

راهپیمایان شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده سردادند.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل بار دیگر اعلام برائت خشم خود را از دشمن استکباری به اعلام کردند.

فرماندار دشتی در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: آمریکا باید بداند مردم ایران اسلامی ذره‌ای از آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب دست بر نخواهند داشت و از حق مسلم خود که انرژی هسته‌ای است عدول نخواهند کرد.

 سیدعلی هاشمی بیان کرد: زمانی که آمریکا خوی استکباری دارد و دست از دشمنی با ملت ایران برندارد و از توطئه‌هایی که از زمان مصدق تاکنون علیه کشور ما انجام داده است عذرخواهی نکند شعارهای مرگ بر آمریکا هر ساعت محکم‌تر ادامه خواهد داشت.

حضور پرشور مردم دیلم در راهپیمایی 13 آبان

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیلم با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر تبعیت خود از مقام معظم رهبری را به اثبات رساندند.

امروز مردم دیلم همصدا با مردم ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر داده و نشان دادند که بر ارزش‌های امام و انقلاب و خون شهدا پایبند هستند.

دانش‌آموزان، دانشجویان، صیادان، بازاریان و ... در راهپیمایی امروز حضور داشته و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا اعلام کردند.

فریاد مرگ بر آمریکا در گناوه

مردم گناوه نیز با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان علاوه بر لبیک به فرمان امام خامنه‌ای، نشان دادند که پیرو ولی‌فقیه بوده و شعار همیشگی‌شان مرگ بر آمریکاست.

مسئولان گناوه پیشاپیش مردم در راهپیمایی حرکت کرده و اقشار مختلف مردم نیز حضوری پرشور در راهپیمایی امروز داشتند.

انتهای پیام/66006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول