اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کازرون:

دانش‌آموزان با شعار «مرگ بر آمریکا » مهر بطلان بر حذف این شعار زدند

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: سردادن شعار مرگ بر آمریکای دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان امسال بیانگر مهر بطلان بر حذف این شعار در کشور است.

دانش‌آموزان با شعار «مرگ بر آمریکا » مهر بطلان بر حذف این شعار زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، مرتضی دیانتی‌نسب ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت 13 آبان در کازرون با گرامی‌داشت یاد و خاطره سالروز شهادت شهدای دانش‌آموز و دانشجو 13 آبان در سخنانی اظهار داشت :در 34 سال پیش دانش‌آموزان و دانشجویان فهیم کشورمان با درک عمیق سینه خود را در برابر آماج گلوله‌های آمریکایی قرار دادند تا به جهانیان عمل زشت جاسوسی و خودبرتربینی دنیای استکبار به ویژه آمریکا را ثابت کنند.

وی افزود: واقعیتی که امام (ره) در آن زمان متوجه شد تازه امروز دوستان و هم‌پیمانان آمریکا به آن اعتراف دارند و معترض هستند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: امروز آمریکا دست از توطئه و تفرقه‌افکنی خود در دنیا بر نداشته و این رویه را در ایران اسلامی نیز به بهانه انرژی هسته‌ای در پی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و منزوی کردن ملت ایران به کار می‌برد.

دیانتی‌نسب 13 آبان را نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی توصیف و تصریح کرد: برگزاری بزرگداشت این‌گونه مراسم به ارتقای سطح آگاهی‌های سیاسی و باز یافتن هویت ایرانی اسلامی و روحیه استکبارستیزی میان جوانان و نوجوانان می‌انجامد.

وی در ادامه یکی از اهداف سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش را تلاش در راستای تربیت دانش‌آموزان در تمام ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: مسئولیت دانش‌آموزان بر اساس این سند در برابر چهار رکن، خدا، خود، دیگران و خلقت خدا تعریف شده و آموزش و پرورش نیز در این راستا پای می‌فشارد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون ابراز داشت: شعار مرگ بر آمریکای دانش‌آموزان امروز مهر بطلانی بر حذف این شعار در کشورمان بود و بنابه فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی تا آمریکا آدم نشود این شعار ادامه دارد.

دیانتی نسب در بخش دیگر سخنان خود از حضور باشکوه دانش‌آموزان، فرهنگیان و کادر اجرایی مدیریت آموزش و پرورش کازرون در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تقدیر کرد.

به گزارش فارس، گلزارهای شهدای شهرستان کازرون به 176 شهید دانش‌آموز مزین است.

انتهای پیام/2448/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول