اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

برپایی خیمه معرفت در امامزاده سید ابراهیم زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) خیمه معرفت در امامزاده سید ابراهیم زنجان برپا می‌شود.

برپایی خیمه معرفت در امامزاده سید ابراهیم زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در ماه محرم امسال همچنین برنامه بصیرت عاشورایی در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان از اطعام در شب عاشورا در امامزادگان خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلفی در ایام محرم در بقاع امامزادگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سعی می‌شود امامزادگان به قطب تبدیل شوند، گفت: در ایام محرم خیمه معرفتی در امامزاده سید ابراهیم(ع) برپا خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه 3 روحانی در این خیمه‌ها حضور دارند، ادامه داد: در این خیمه‌ها به مردم مشاوره و آموزش داده خواهد شد.

خدابنده‌لو ایستگاه همه واقف باشیم را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف دانست و اذعان داشت: علاوه بر این ایستگاه کودکان با برگزاری برنامه‌های مختلف دایر خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف به برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف اشاره کرد و متذکر شد: مرحله شهرستانی 36 دوره مسابقات اوقاف همزمان با آغاز محرم در شهرستان‌های زنجان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/73002/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول