اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی فردا در استان زنجان برگزار می‌شود.

شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در زنجان برگزار می‌شود

غلامحسین جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رویکرد جدید دولت در اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار جدی‌تر است و توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

وی با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان‌هایی که استاندار آنها عوض شده است، تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی فردا در استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های ویژه‌ای دارد که در جلسه نخست این شورا بیشتر به این آیین‌نامه‌ها و نحوه اجرای آنها پرداخته می‌شود، تصریح کرد: هدف ما راهبردی کردن و اجرایی کردن شورای گفت‌وگو در استان است.

جمیلی با ابراز امیدواری از اینکه این شورا هر 15 روز یکبار در استان زنجان تشکیل یابد، اذعان داشت: استفاده از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی جزو اولویت‌های این شورا در استان زنجان است.

این مسئول با بیان اینکه موضوعات مختلفی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی قابل پیگیری است، یادآور شد: این شورا صرفاً مربوط به بخش اقتصاد نیست.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان سه قوه، نمایندگان اصناف و سایر اقشار مختلف در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حضور دارند، متذکر شد: مباحث مربوط به حوزه کسب و کار در این شورا مطرح می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در پایان متذکر شد: امیدواریم رویکرد شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان به گونه‌ای باشد که مباحث و مسائل مورد نظر سامان‌دهی شود.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول