اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

فعالیت 1140 واحد صنعتی در زنجان

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت 1140 واحد صنعتی در این استان خبر داد.

فعالیت 1140 واحد صنعتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری امشب در کارگروه امور اقتصادی و امور زیربنایی به برنامه عملیاتی کارگروه تخصصی سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: جذب و تامین منابع مالی از بازار سرمایه در طول سال جزو عناوین اصلی سازمان بوده است.

وی به عناوین جلب اعتماد عمومی از طریق پیگیری و رفع مشکلات پتروشیمی زنجان و سیمان خمسه که به صورت عمومی پذیره‌نویسی شد، اشاره کرد و افزود: متولی اصلی این برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری استانداری زنجان است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان زمان اجرای فعالیت و اقدامات این حوزه را در طول سال اعلام کرد و متذکر شد: وضعیت این فعالیت در ابتدای دوره صفر و در انتهای دوره یک واحد بوده که 100 درصد فعالیت محقق شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه پذیره‌نویسی در بازار اولیه برای انجام سرمایه‌گذاری ثابت در طرح‌های بزرگ استان در ابتدای دوره صفر فقره بوده است، بیان داشت: وضعیت آن در انتهای دوره به یک واحد رسیده است.

فغفوری به منابع و مصارف شبکه بانکی استان و اظهار نظر درباره اولویت اعطای تسهیلات و اعتبارات بانکی اشاره کرد و ابراز داشت: حمایت از واحدهای تولیدی صنفی جزو یکی از از وظایف این حوزه است.

وی با بیان اینکه وضعیت این حوزه در ابتدای دوره 300 واحد بوده است، بیان داشت: در انتهای دوره 15 درصد مجموع اعتبارات در طول سال تخصیص داده شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به حمایت از شاغلین صنایع‌دستی در این حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدای دوره 500 واحد و در انتهای دوره 15 درصد مجموع اعتبارات تخصیص داده شده است.

این مسئول اضافه کرد: برای حمایت از واحدهای تولیدی صنفی و حمایت از شاغلین صنایع‌دستی اعتباری تخصیص داده نشده است.

فغفوری به راه‌اندازی طرح‌های مهر ماندگار استان شامل 6 طرح برگزیده در بخش صنعت اشاره کرد و متذکر شد: وضعیت در انتهای دوره زمانبندی سه طرح بوده است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال‌جاری 130 درصد طرح‌های مهر ماندگار محقق شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه در بخش صنعت یک‌هزار و 140 واحد صنعتی فعال در استان زنجان وجود دارد، یادآور شد: برای راه‌اندازی این واحدها 3 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

این مسئول در پایان گفت: همچنین 34 هزار نفر از همشهریان و هم‌استانی‌ها در این واحدهای صنعتی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول