اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

تصویب مصوباتی برای گسترش فرهنگ مهارت در استان زنجان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در راستای گسترش فرهنگ مهارت در استان برنامه‌ها و مصوباتی تصویب خواهد شد.

تصویب مصوباتی برای گسترش فرهنگ مهارت در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی جعفری ظهر امروز در مراسم استقبال از مدال‌آوران چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: کارآموزان زنجانی در مسابقات ملی مهارت افتخار بزرگی نصیب استان کردند.

وی با بیان اینکه این موفقیت حاصل یک برنامه گروهی و تلاش مربیان و مدیران اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان است، افزود: استان زنجان توانست در این مسابقات رتبه نخست کشور را کسب کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از نخبگان کشوری اشاره کرد و بیان داشت: در دولت‌های گذشته اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: امید است حمایت و پشتیبانی از نخبگان کشورمان همانند سال‌های گذشته در دولت یازدهم نیز ادامه داشته باشد.

جعفری با اشاره به اینکه استان زنجان در طول چهار سال گذشته در بحث مهارت و جشنواره علم و عمل رتبه‌های خوبی کسب کرده، گفت: نخبگان از طریق شرکت در شبکه ملی نخبگان مهارت می‌توانند موقعیت‌های خوبی بدست آورند.

وی با تاکید بر اینکه حضور نخبگان در مسابقات و برنامه‌های مختلف باید ادامه داشته باشد، متذکر شد: در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در راستای گسترش فرهنگ مهارت در استان برنامه‌ها و مصوباتی تصویب خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری زنجان اذعان داشت: قطعاً این تصمیمات و مصوبات برای آینده استان زنجان نیز آثار خوبی داشته و مفید خواهد بود.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول