اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

هنوز پاسخ استعلام شهردار منتخب زنجان نرسیده است

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه هنوز پاسخی از سوی وزارت کشور در مورد شهردار منتخب زنجان نرسیده است، گفت: اعضای شورا در راستای احترام به دوستان مدتی هم برای پاسخ استعلام شهرداری محسن امین از وزارت کشور منتظر می‌مانند.

هنوز پاسخ استعلام شهردار منتخب زنجان نرسیده است

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تاکنون پاسخی به استعلام شورای شهر زنجان در مورد شهردار منتخب زنجان داده نشده است، اظهار داشت: اینکه می‌گویم تاکنون یعنی ساعت 9 صبح روز یکشنبه 12 آبان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد تجربه شهرداری منصور عزتی و عدم ارسال مدارک وی به وزارت کشور توسط مسئولان سابق استانداری زنجان گفت: شورای شهر زنجان تمام اقدامات لازم را در مورد شهرداری محسن امین، انجام داده است چراکه بر اساس قانون شورا می‌تواند به صورت مستقیم وارد مکاتبه با وزارت کشور شود.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه گویا مشکل موجود مربوط به دستگاه‌های اجرایی نیست و موضوع خود شهردار منتخب است، اضافه کرد: به محسن امین پیشنهاد شده است که موضوع را پیگیری کند.

عضو شورای چهارم زنجان با بیان اینکه شهرداری دستگاهی است که به هیچ‌وجه نباید معطل اشخاص بماند، تصریح کرد: خیلی نمی‌توان در این مورد منتظر ماند چراکه شهرداری با 3 هزار نیرو و 500 هزار مردمی که از آن خدمات می‌گیرند به لحاظ مدیریت باید وضعیت مشخصی داشته باشد.

راشاد بر لزوم استفاده از همه فرصت‌ها در شورای چهارم تاکید کرد و افزود: با توجه به محدود بودن عمر شورا باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در راستای احترام به دوستان مدتی هم برای پاسخ استعلام شهرداری محسن امین از وزارت کشور منتظر می‌مانند، اضافه کرد: در صورتی که پاسخی روشن به استعلامات داده نشود اعضای شورا باید تصمیم دیگری در این مورد بگیرند.

عضو شورای شهر زنجان تاکید کرد: زمان پاسخ به استعلامات شورای شهر زنجان در مورد شهردار منتخب در آستانه پایان است.

این عضو شورای چهارم زنجان به درگیری وزارت کشور در انتخاب استانداران اشاره کرد و گفت:‌ این درگیری عدم پاسخگویی به استعلام شورای شهر زنجان در مورد شهردار منتخب زنجان را قابل اغماض کرده است.

راشاد تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که شورا نباید در مورد مسائل مختلف از جمله شهردار منتخب هزینه بدهد.

انتهای پیام/73004/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول