اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

آغاز واگذاری 3 ناحیه صنعتی در قزوین به متقاضیان سرمایه‌گذاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با انجام علمیات زیربنایی در سه ناحیه صنعتی نیکویه، الموت و طارم در این استان کار واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در چند ماه آینده آغاز می‌شود.

آغاز واگذاری 3 ناحیه صنعتی در قزوین به متقاضیان سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی صبح امروز در بازدید از ناحیه صنعتی طارم اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان قزوین و استقبال صاحبان صنعت برای سرمایه‌گذاری در این استان خصوصاً شهرک‌های صنعتی، کار طراحی و اجرای عملیات زیربنایی سه ناحیه صنعتی با مساحت بیش از 114 هکتار در طول یک سال اخیر اقدام شده است.

وی افزود: در حال حاضر با اتمام برخی از پروژه‌های زیربنایی و در حال انجام کار واگذاری زمین در این نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در چند ماه آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: همچنین در راستای سیاست دولت در هدایت و احداث شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته، احداث دو شهرک و ناحیه صنعتی شال و اسفرورین انجام شده و واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران از ابتدای سال جاری در آنها آغاز شده است.

ناصحی بیان کرد: عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی بر طبق اراضی واگذار شده به متقاضیان سرمایه‌گذاری است که بر این اساس عملکردمان در ابتدای هر سال هدف‌گذاری شده است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا در سال 91 واگذاری 40 هکتار زمین صنعتی هدف‌گذاری شده بود که با تلاش همکاران موفق شدیم در سال گذشته 68 هکتار زمین صنعتی با رشد 1.8 برابری واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: در سال جاری با هدف‌گذاری واگذاری 45 هکتاری در طول هفت ماه گذشته 42 هکتار واگذار کردیم و این نشانگر بسترسازی مناسب وزیر صنعت، معدن و تجارت و جذب مناسب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی بوده است.

ناصحی با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی عنوان کرد: یک هزار و 115 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارند که حدوداً نیمی از آنها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در این واحدها حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد که در 570 شرکتی که به تولید رسیده‌اند بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است و با این وضعیت بیش از 16 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/2667/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول