اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فنی عمرانی استاندار البرز:

بسترهای حضور سرمایه‌گذاران به استان البرز فراهم می‌شود

سرپرست معاونت فنی عمرانی استاندار البرز گفـت: بسترهای حضور سرمایه‌گذاران به استان البرز فراهم می‌شود.

بسترهای حضور سرمایه‌گذاران به استان البرز فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز برای توسعه و پیشرفت حضور سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: در این راستا مسیر حضور سرمایه‌گذاران در این استان هموار می‌شود تا در آینده بتوانیم شاهد رشد، توسعه و تحول در البرز باشیم.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون برخی از موانع و مشکلات، حضور سرمایه‌گذاران را به این استان دشوار کرده است، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه‌گذار بدون دغدغه و با آرامش کامل سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد و با اطمینان این کار را ادامه دهد.

سریزدی افزود: برای اجرای بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ در استان البرز نیازمند حضور سرمایه‌گذاران هستیم که با تمهیدات اندیشیده شده بستر حضور بیشتر سرمایه‌گذاران به این استان به زودی فراهم خواهد شد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود استان البرز را که استانی تازه تأسیس است، نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان خواند و افزود: متأسفانه برخی بی‌مهری‌ها سبب شده است که این استان نتواند هم‌اکنون به توسعه برسد.

وی ادامه داد: استان البرز برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است.

سریزدی افزود: این استان از لحاظ زیرساخت‌ها هم‌اکنون با مشکلات و کمبودهایی روبه‌رو است که این مهم نیز باید هر چه سریعتر مرتفع شود.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: رشد روز افزون جمعیت استان البرز نیز یکی از معضلاتی است که این استان همجوار با تهران از آن رنج می‌برد چرا که سرریز جمعیت به سمت کرج بوده اما امکانات و تجهیزات موجود در استان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز این جمعیت باشد.

سریزدی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی دبیرخانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در البرز اشاره کرد و گفت: این دبیرخانه در استانداری هم اکنون مراحل اولیه تشکیل را می‌گذراند که پیش‌بینی می‌شود با راه‌اندازی این مهم بتوانیم پله‌های ترقی و پیشرفت را در استان البرز با شتاب بیشتری طی کنیم.

سریزدی خاطرنشان کرد: استفاده از نخبگان و نیروهای کارآمد و همچنین استفاده از کارشناسان در این زمینه می‌تواند استان را با رشد همراه کند.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول