اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس مطرح کرد

جذب سرمایه‌گذار راه حل مشکل بیکاری تویسرکان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیکاری را مشکل حاد تویسرکان برشمرد و گفت: این مشکل با ایجاد واحد‌ صنعتی برطرف می‌شود که راه حل آن جذب سرمایه‌گذار است.

جذب سرمایه‌گذار راه حل مشکل بیکاری تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز نشست شورای شهر سرکان با نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برای حل و فصل مشکلات این شهر برگزار شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه نیازها و مشکلات باید با حضور مسئول مربوطه بررسی شود، ابراز داشت: هم‌اندیشی و تعامل در پیگیری مسائل به صورت واحد برای نتیجه‌گیری مطلوب لازم است.

محمد‌مهدی مفتح با تأکید بر اینکه موضوعات مطرح شده با اولویت‌بندی برای ارائه راهکار درست واکاوی شوند، اظهار کرد: باید از راه‌های کارشناسانه و منطبق با امکانات موجود برای ایجاد زمینه‌های رفاه و آرامش مردم بهره برد.

وی با بیان اینکه مردم، مسئولان را برای حل مشکلات خود بر مسند مسئولیت منصوب کردند، گفت: همه مسئولان در جایگاه مسئولیتی خود موظف به حل مسائل، تأمین نیازها و ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی زندگی مردم هستند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس از بیکاری در تویسرکان به عنوان یک مشکل حاد یاد کرد و متذکر شد: مشکل بیکاری در تویسرکان تنها با ایجاد واحد‌ صنعتی برطرف می‌شود و راه حل راه‌اندازی کارخانه صنعتی هم جذب سرمایه‌گذار است.

وی تصریح کرد: با هم‌فکری و ایجاد انگیزه می‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری متناسب با ظرفیت‌ تویسرکان را فراهم کرد.

مفتح تاکید کرد: آنچه دولت می‌تواند به منظور مساعدت به سرمایه‌گذار در هر نقطه از کشور انجام دهد ما بالاترین حد آن را برای سرمایه‌گذاری در تویسرکان کمک می‌کنیم، پس همه در این امر ورود پیدا کنند.

وی در خصوص حل و فصل کارهای فنی نیز گفت: امور فنی در هر عرصه‌کاری ابتدا باید از سوی کارشناس مربوطه متناسب با قوانین و مقررات تأیید و سپس مراحل بعدی کار شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس متذکر شد: شهرستان تویسرکان در حوزه‌های مختلف توانمندی‌های زیادی دارد که نیازمند توجه است پس همه باید از فرصت‌های پیش‌رو در راستای شکوفاسازی آن بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول