اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خبر داد

سرمایه‌گذاری و اشتغال از دغدغه‌های مهم کردستان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، سرمایه‌گذاری و اشتغال را از دغدغه‌های مهم استان خواند و بر تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران و کاهش آمار بیکاران تأکید کرد.

سرمایه‌گذاری و اشتغال از دغدغه‌های مهم کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان ظهر امروز در همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان در سنندج که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ادارات برگزار شد، اظهار کرد: در خدمت بازنشستگان بودن مایه افتخار است و باید لحظه‌هایی که در حضور آنان هستیم را به فال نیک بگیریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان، بیان کرد: هر بازنشسته‌ای که گوشه‌ای از چند سال تجربه‌اش را در اختیار دیگران قرار دهد، دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هر یک از موهای سفید بازنشستگان که روی سرشان است، نشان از تجربیاتی است که در طول 30 سال فعالیت آن را کسب نموده‌اند.

این مسئول در خصوص بیمه بازنشستگان نیز اظهار کرد: ما نباید در زمینه بیمه بازنشستگان از قافله کشور عقب بمانیم چون این افراد در زمان شاغل بودن رنج‌های زیادی را متحمل شده و اکنون به کوله‌باری از تجربه تبدیل شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص بر سرکار آمدن فرزندان بازنشستگان تصریح کرد: در مسئله بر سر کار آمدن فرزندان بازنشسته با محدودیت‌هایی مواجه‌ایم که در این راستا دستگاه‌ها و سرمایه‌گذاران باید همت خود را بکار گیرند و باید به سویی پیش برویم تا بازنشستگان دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی ضمن اشاره به کنار گذاشته نشدن بازنشستگان بعد از بازنشستگی اظهار کرد: ادارات نباید فکر کنند افرادی که 30 سال خدمت قانونی را به اتمام رساندند، باید کنار گذاشته شوند بلکه باید در همه حوزه‌ها از تجربیات آن‌ها بهره برد.

باغبانیان، خواستار ایجاد اتاق فکر در ادارات شد و گفت: در تمامی ادارات باید اتاق فکری با حضور بازنشستگان ایجاد شود تا تجربیات خودشان را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی عنوان کرد: بازنشستگان که 30 سال در زمینه خدمت به کشور فعالیت کرده‌اند، دارای تجربیات زیادی هستند و باید به عنوان مشاور به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص کاهش بیکاری در استان کردستان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و وجود سرمایه‌گذار یکی از راه‌های کاهش بیکاری در استان کردستان است.

وی در پایان با اشاره به کمبود سرمایه‌گذار در استان کردستان، اذعان کرد: باید بتوانیم فعالیت‌های بیشتری در زمینه گسترش سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران در استان کردستان داشته باشیم تا زمینه شکوفایی اقتصاد و در نهایت ارتقای سطح معیشتی مردم تحقق یابد.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول