اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تالار بورس منطقه اصفهان:

رسالت بورس ایجاد محیطی امن برای سرمایه‌گذاری است

مدیر تالار بورس منطقه اصفهان گفت: رسالت بورس فراهم آوردن و ایجاد محیطی امن برای سرمایه‌گذاران است.

رسالت بورس ایجاد محیطی امن برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن شیرازی امشب در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد بازاری شفاف و منصفانه برای انجام داد و ستد‌های اوراق بهادار وظیفه بورس است و باید برای این موضوع ساز و کاری مناسب به منظور نظارت بر جریان دادوستد‌ها، عملیات بازار و فعالیت‌های آن در این تالار ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: بورس همچنین وظیفه جذب و تخصیص منابع مالی مناسب را بر عهده دارد و جمع‌آوری پس‌اندازها و نقدینگی جامعه و هدایت آن به سمت شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی و تقویت بخش خصوصی از عملکردهای شاخص بورس است.

مدیر تالار بورس منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: علت افزایش شاخص‌های بورس در کشور و رونق اخیر آن افزایش ارزش دارایی شرکت‌های عضو، افزایش سودآوری شرکت‌ها و رکود بازارهای رقیب بورس از جمله مسکن، دلار، طلا، و ... است.

شیرازی خاطرنشان کرد: طی یک سال و نیم گذشته بورس ایران جزو پربازده‌ترین بورس‌های دنیا بوده و در بازار سرمایه نیز اقدامات مهمی در نمادسازی صورت گرفته که ایجاد شرکت‌های سبدگردان و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک از جمله این اقدامات است.

وی از افراد کم‌اطلاع در زمینه بورس و خرید و فروش سهام خواست تا در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری در این زمینه به شرکت‌های سبدگردان مراجعه کنند تا ریسک سرمایه‌گذاری آن‌ها کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تالار بورس منطقه اصفهان به دلیل تولیدات گسترده فولاد در این استان، از رونق خوبی برخوردار است که می‌تواند زمینه تشکیل بورس کالا را نیز فراهم آورد.

انتهای پیام/2301/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول