اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با مدیر عامل شرکت توسعه و عمران آستان قدس رضوی مطرح شد

تاکید چند باره استاندار بر احصای راه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: در یک کار کارشناسی شده باید مهمترین نیازهای سرمایه‌گذاری و نیز زمینه‌های همکاری در استان خراسان جنوبی با آستان قدس رضوی احصاء شود.

تاکید چند باره استاندار بر احصای راه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار در دیدار مدیر عامل شرکت توسعه و عمران آستان قدس رضوی به اقدامات بسیار خوبی که تاکنون از سوی آستان قدس رضوی به انجام رسیده است اشاره کرد و ادامه داد: آستان قدس رضوی وصل به دریای بیکرانی است که تمامی کشور از خدمات و اقدامات آن تاکنون برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از بسترهای بسیار خوبی در موضوع سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: در زمینه انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این آمادگی وجود دارد تاهرگونه کمک و همکاری با آستان قدس رضوی در استان صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در یک کار کارشناسی شده باید مهمترین نیازهای سرمایه‌گذاری و نیز زمینه‌های همکاری در استان خراسان جنوبی با آستان قدس رضوی احصاء شده و بعد از طی مراحل قانونی فرایند سرمایه‌گذاری با همکاری آستان قدس به انجام برسد.

خدمتگزار افزود: تاکنون اقدامات بزرگ و ماندگاری از سوی آستان قدس رضوی در کشور به انجام رسیده و اقشار مختلفی از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

در این جلسه مسئولان  شرکت توسعه و عمران آستان قدس رضوی نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به طرح مباحث مختلف کاری در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/2248/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول