اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان احداث آشیانه دستگاه رادیوتراپی

فاز نخست کلینیک تخصصی سرطان زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان زمان پایان احداث آشیانه دستگاه رادیوتراپی مهرانه را اواخر سال‌جاری اعلام کرد و گفت: با پایان احداث آشیانه فاز نخست کلینیک تخصصی سرطان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

فاز نخست کلینیک تخصصی سرطان زنجان راه‌اندازی می‌شود

اصغر وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مهرانه اظهار داشت: اغلب این فعالیت‌ها در سایت انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه سایت مهرانه توسط واحد دانشجویان فعال در این انجمن حمایت می‌شود، افزود: انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان برای نخستین بار به صورت کلاسیک وارد فعالیت در دانشگاه‌ها شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان با اشاره به فعال شدن کانون‌های مهر در دانشگاه‌های زنجان گفت: این کانون 300 عضو در دانشگاه زنجان و 20 عضو در دانشگاه آزاد زنجان دارد.

این مسئول با قابل توجه خواندن اقدامات دانشجویان فعال در انجمن حمایت از بیماران سرطانی تصریح کرد: نتیجه فعالیت‌های این گروه در بازارچه‌های تشکیل شده به نفع بیماران متبلور است.

وثوق با بیان اینکه کلینیک مهرانه در وهله نخست به صورت استانی طراحی شده بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده ساز کار احداث این کلینیک به صورت کامل تغییر و وسعت گرفت که برای یک انجمن خیریه جالب توجه است.

وی با بیان اینکه فعالیت انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان توسط 20 هزار خیر حمایت می‌شود، اضافه کرد: این انجمن مفتخر به حضور افراد سرشناس در آن است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان با بیان اینکه احداث کلینیک تخصصی سرطان زنجان در دو فاز پیش‌بینی شده، ادامه داد: فاز نخست این کلینیک شامل احداث آشیانه و جانمایی دستگاه رادیوتراپی است.

این مسئول به خرید دستگاه رادیوتراپی برای کلینیک تخصصی سرطان زنجان اشاره و تصریح کرد: این دستگاه در حال حاضر در داخل کشور است.

وثوق با اشاره به هزینه 3 میلیارد تومانی انجام شده برای خرید دستگاه رادیوتراپی ادامه داد: این دستگاه به محض پایان احداث آشیانه آن جانمایی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 70 درصد از بیماران سرطانی در طول درمان خود به دستگاه رادیوتراپی نیاز پیدا می‌کنند، متذکر شد: با انتقال و بهره‌برداری از دستگاه خریداری شده توسط انجمن مهرانه نیاز بیماران برای ایاب و ذهاب به مرکز کشور از بین می‌رود.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان ابراز امیدواری کرد، مشکل موجود در مورد ترخیص دستگاه رادیوتراپی مهرانه زنجان از گمرک توسط وزارت بهداشت حل شود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول