اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

بیماری سیاه‌نمایی برای جامعه خطرناک است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه در جامعه ما بیماری سیاه‌نمایی وجود دارد شیوع و بروز آن‌ را برای کشور خطرناک خواند.

بیماری سیاه‌نمایی برای جامعه خطرناک است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع اهل‌ سنت بندرکنگ با نقل روایتی از جناب ابوذر صحابه پیامبر اسلام (ص) در خصوص مال و دارایی گفت: ایشان می‌گوید، برای انسان در مال سه شریک وجود دارد؛ اول حوادث روزگار؛ دوم وارث و سوم خود انسان و در پایان می‌گوید تو از دو شریک دیگر عاجزتر نباش یا به تعبیر دیگر تو زرنگ‌‎تر باش.

وی با تحسین و تمجید از خیران مسجدساز، آنها را از جمله افرادی خواند که نسبت به دو شریک مالی دیگر خود زرنگ‌تر هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه دیروز بیل بود و قلم نبود و امروز قلم هست و بیل نیست اظهار کرد: بیل و قلم باید با هم آشتی بکنند و جوانان نباید کار را ننگ بدانند.

وی با اشاره به گله‌مندی برخی از صیادان بندرکنگ و بندرلنگه در مورد مشکلاتشان، خطاب به فرماندار بندرلنگه گفت: صیادی از حلال‌ترین کارهایی است که وجود دارد و اگر صیادان نتوانند کار خود را انجام دهند پس باید دست به چه کاری بزنند؟ مشکل صیادان باید حل شود و بنده نیز جهت حمایت و تسریع امر حل کردن مشکل صیادان این مطلب را در خطبه‌های نماز جمعه یادآور خواهم شد.

امام‌ جمعه بندرعباس با بیان اینکه در جامعه ما بیماری سیاه‌نمایی وجود دارد گفت: بنده سال‌های قبل از انقلاب در تهران زندگی کردم و در آن زمان تهران به عنوان پایتخت کشور یک خیابان آسفالت نداشت و آب لوله‌کشی هم نبود اما امروز می‌بینیم در دورترین نقاط کشور هم جاده کشیده شده و هم از آب لوله‌کشی بهره‌مندند، آیا اینها خدمت‌رسانی نیست؟ پس چرا بعضی تلاش و زحمت‌های دولت‌های پیشین را زیر سئوال‌ می‌برند.

وی با بیان اینکه سیاه‌نمایی می‌تواند در مورد یک منطقه یا یک شخص باشد گفت: عده‌ای در تهران می‌گفتند هرمزگان در چپاول وهابیت قرار گرفته و وضعیت بحرانی است در حالی که اصلا چنین چیزی نیست و در سفری که به پارسیان داشتم امام جمعه اهل‌ سنت پارسیان بر مقابله با وهابیت تاکید و گفت ما نمی‌گذاریم چنین تفکرات غیراسلامی و انسانی در بین جامعه ما رخنه کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سیاه‌نمایی، آب در آسیاب وهابیت ریختن است گفت: وهابیت از خدا می‌خواهد که جوی باشد که همه باور کنند آنها در منطقه وجود دارند و از این طریق سوء استفاده کند، پس با سیاه‌نمایی به ارزش‌‎های انقلاب خیانت نکنید.

مراسم کلنگ‌زنی مسجد جامع اهل ‌سنت بندرخمیر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، قائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل ‌سنت استان، فرماندار، ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل‌ سنت پارسیان، کنگ بندرلنگه، نماینده ولی ‌فقیه در منطقه پنجم سپاه نیروی دریایی سپاه و جمعی از بزرگان و معتمدان اهل‌ سنت اطراف بندرلنگه در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول