اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال:

شهید فهمیده الگوی ایثار همه‌جانبه برای دانش‌آموزان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: دانش‌آموزان باید با اقتدا به شهید فهمیده به عنوان الگوی راستین ایثار و شهادت بتوانند مدافع ارزش‌های انقلاب باشند.

شهید فهمیده الگوی ایثار همه‌جانبه برای دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز عابدی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در خلخال اظهار داشت: دانش‌آموزی که به شهید فهمیده اقتدا کند و آرمان امام راحل و رزمندگان را فراموش نکند بهتر در مقابل استکبار و فتنه‌های آنها مقاومت می‌کند.

وی تحصیل در کنار تهذیب را برای دانش‌آموزان و نسل جوان خواستار شده و تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با جدیت در سنگرهای تعلیم و تربیت حاضر شده و به دشمنان ثابت کنند که به آرمان‌های امام و شهدا پایبند هستند.

عابدی خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی دانش‌آموزان تحصیل در کنار تهذیب است زیرا دانش‌آموزانی بودند که با تهذیب از پشت نیمکت‌های مدرسه قدم در جبهه‌ها گذاشتند و از ارزش‌ها دفاع کردند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر این وظیفه سنگین بر دوش دانش‌آموزان است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده اضافه کرد: برای وجب به وجب این خاک شهدایی از جنس عشق به ولایت و امامت تقدیم شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز تمام مستکبران روزگار سعی و همت خود را به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی ایران را در زمینه‌های مختلف دچار انحراف و انحطاط کنند که در برابر این طوفان اندیشه‌های انحرافی، مبانی اعتقادی و دینی است که می‌تواند کشور ما را به سرمنزل سعادت سوق دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال یادآور شد:‌ امروز بر هر ایرانی و دانش‌آموز آگاه و فرهنگی بصیر وظیفه‌ای سنگین است تا بتواند حقایق ارزش‌های دینی را بشناسد و به نسل‌های بعدی منتقل کند.

عابدی تهذیب همراه با علم و درایت را بسیار ضروری توصیف کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا مبانی ارزشی و اعتقادی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول