اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج دانش‎آموزی

واحد مقاومت بسیج شهید فهمیده شاهرود افتتاح شد

واحد مقاومت بسیج شهید فهمیده به مناسبت هفته بسیج دانش‏آموزی در شاهرود افتتاح شد.

واحد مقاومت بسیج شهید فهمیده شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز در مراسم افتتاح این واحد مقاومت، جانشین سپاه شاهرود، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش‏آموزان و اولیای آن‌ها و شورای حوزه مقاومت ایمان حضور داشتند و واحد مقاومت امیدان شهید فهمیده افتتاح شد.

جانشین سپاه شاهرود در مراسم افتتاح این واحد با تفالی به قرآن، آیه 11 سوره ابراهیم را قرائت کرد که در این آیه پیامبران به کافران می‏گویند ما هم مانند شما بشر هستیم ولیکن خدا هر کس از بندگان را بخواهد به نعمت منت می‏گذارد و ما را نرسد که آیت و معجزی الا باذن و دستور خدا بیاوریم و مؤمنان باید به خدا در هر حال توکل کنند.

حسین یارمحمدی بعد از افتتاح واحد مقاومت امیدان شهید فهمیده در سخنانی با تاکید بر توکل بر خدا در همه کارها گفت: شما دانش‏آموزان به فرموده رهبر عزیز انقلاب باید به تحصیل، تهذیب و ورزش توجه داشته باشید و این سه اصل مهم را در زندگی خود رعایت کنید.

جانشین سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: بسیج محل اجتماع نوجوانان و جوانان پرشور و شعور است که دلشان برای کشور عزیزشان می‎تپد و تلاش می‏کنند تا خود و کشورشان بر قله‏های افتخار قرار گیرند.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول