اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک:

شهید فهمیده الگوی شایسته‌ای برای نوجوانان کشور است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهید حسین فهمیده با بینش عمیق خود درس شجاعت و مقاومت را به تمام ملت‌های انقلابی عرضه کرد و در همین راستا الگوی شایسته‌ای برای نوجوانان و جوانان کشور است.

شهید فهمیده الگوی شایسته‌ای برای نوجوانان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دانش‌آموزان بسیجی در خط مقدم جبهه بودند و با نثار خون خود سند حق‌طلبی و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را امضا کردند‏، شهید 13 ساله ما نیز که امام خمینی(ره) از وی به‌عنوان رهبر یاد کردند جزو این بسیجیان فداکار بود.

وی در ادامه گفت: تمام حماسه‌های بزرگ که به‌منظور مبارزه با باطل صورت می‌گیرد از شهادت حسین فهمیده نشأت گرفته و به شکل امروزی در تمام دنیا و در جوامع اسلامی فراگیر شده است.

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه آرمان‌های والای شهدای گرانقدر باید به بهترین نحو در سطح جامعه اشاعه داده شود، گفت: به‌طور حتم روحیه ایثار و شهادت در تمام نوجوانان و جوانان کشور ما وجود دارد و با تاسی از شهادت این نوجوان 13 ساله همچنان بر پای این آرمان‌ها استقامت خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ط10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول