اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

شهید فهمیده الگوی نسل جوان و سرباز ولایت است

فرماندار قاینات گفت: شهید فهمیده برای همیشه الگوی نسل جوان و سرباز ولایت خواهد بود.

شهید فهمیده الگوی نسل جوان و سرباز ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی‌راد با حضور در مراسم صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی، اظهار داشت: نوجوانی یکی از متنوع‌ترین و پیچیده‌ترین چشم‌اندازها را در مسیر زندگی به خود اختصاص داده است.

وی ضمن تسلیت شهادت شهید فهمیده، فرارسیدن روز نوجوان را به دانش‌آموزان، نوجوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم تبریک گفت و افزود: شهید فهمیده برای همیشه الگوی نسل جوان و سرباز ولایت تاریخ خواهد بود، و باید با رعایت اصول درست تعلیم و تربیت در رابطه با شناخت نوجوانان در دستور کار قرار گرفته شود.

فرماندار قاینات با بیان این‌که کلید حل بسیاری از مشکلات و معضلات در دوره نوجوانی است، تصریح کرد: آشنایی با دورنمایی از دنیای پر راز و رمز نوجوانی ما را در بکار بستن شیوه‌های اصولی در برخورد با این آینده‌سازان یاری می‌کند.

بسیج دانش‌آموزی گامی برای ارتقای توان علمی دانش‌آموزان

شرافتی‌راد با اشاره به بسیج دانش‌آموزی، اذعان داشت: بسیج، مجموعه‌ای است که در آن فداکارترین و آماده به کارترین نوجوانان  کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن این کشور گرد هم آمده‌اند.

وی اضافه کرد: بسیج دانش‌آموزی نهادی آموزشی است که با برنامه‌های نظام‌مند و ایجاد پایگاه‌های علمی می‌کوشد گام‌های مؤثری در ارتقای توان علمی و عملی دانش‌آموزان بردارد.

فرماندار قاینات یادآور شد: در شرایط کنونی که تهاجم فرهنگی، جنگی دیگر برعلیه نظام بوده شناخت شرایط روحی و روانی نوجوانان و تهیه ساز‌و‌کار‌های مناسب، یکی از راه‌های برون‌رفت از این معضل بزرگ است.

شرافتی‌راد خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی به عنوان گسترده‌ترین و فرا گیرترین تشکیلات دانش‌آموزی بر اساس رسالت خویش تلاش در راه تداوم دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در زمینه‌های علمی، تربیتی و اجتماعی و مقابله با تهاجم فرهنگی را سر لوحه فعالیت‌های خویش قرار داده است.

انتهای پیام/69017/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول