اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شاهرود:

دانش‏آموز امروز باید مانند شهید فهمیده آگاه به زمان و مطیع ولایت باشد

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: دانش‏آموز امروز باید مانند شهید فهمیده آگاه به زمان و مطیع ولایت بوده تا رهرو واقعی شهیدان باشد.

دانش‏آموز امروز باید مانند شهید فهمیده آگاه به زمان و مطیع ولایت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، زهره محبی ظهر امروز در مراسم هفته بسیج دانش‏آموزی که به همت واحد مقاومت امیدان شهید فهمیده و هم‎زمان با سال‎روز شهادت این شهید و روز بسیج دانش‏آموزی در مدرسه ابتدایی شهید فهمیده برگزار شد، در سخنانی با تبریک هفته بسیج دانش‏آموزی و گرامیداشت سال‎روز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش‏آموزی و نوجوان گفت: شما دانش‏آموزان باید افتخار کنید که در مدرسه‏ای درس می‏خوانید که مزین به نام شهید فهمیده است و باید از این شهید و همه شهدای دانش‏آموز درس ایثار و شجاعت و فداکاری بیاموزید.

وی افزود: ما باید به وظایف خود نسبت به جامعه، خود و خانواده‏ای که در آن زندگی می‏کنیم، توجیه باشید و بدانید که شما نسبت به جامعه و هم‎نوعان خود وظایفی دارید.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود تصریح کرد: شما باید بدانید که فهمیده‏های ما چه کرده‏اند که اکنون نام مدرسه و یا روز شهادت آنها این‎قدر بزرگ و با عظمت است و گرامی ‎داشته می‏شود.

محبی با بیان اینکه عضویت در بسیج کافی نیست، بیان کرد: با عضویت در بسیج ما باید برنامه‏ها و کارهای مختلفی را انجام دهیم تا نام مقدس بسیج که بر ما گذاشته شده است، معنی پیدا کند و به قداستش برسد.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود اظهار کرد: وظایف شما دانش‏آموزان در ابتدا مطیع ولایت و رهبری بودن است و به همین ترتیب تا اطاعت از معلمان و والدین همه در طول هم قرار دارد و این موضوع بسیار مهم است.

محبی افزود: مسئولیت‏پذیری دیگر وظیفه شما دانش‏آموزان است که باید تمرین کنید تا کارهایی که به عهده شما قرار می‏گیرد به نحو احسنت انجام دهید تا برای آینده جامعه مفید باشید.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود تصریح کرد: درس خواندن و علم‏آموزی نکته دیگری است که شما دانش‏آموزان باید بدان توجه کنید تا رهرو واقعی شهید فهمیده‏های ما باشید.

وی خاطر نشان کرد: درس خواندن شما باعث پیشرفت کشور می‏شود و همین‎طور که امروز ایران چون خورشید درخشانی در جهان نورافشانی می‏کند، باید این نورافشانی با همت شما ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه که به مناسبت روز شهادت شهید فهمیده، هفته بسیج دانش‏آموزی و روز نوجوان برگزار شد، سرود سرزمین من توسط گروه سرود واحد مقاومت و مقاله در خصوص روز بسیج دانش‏آموزی و زندگی شهید فهمیده و شهید احمدرضا عباسی توسط دانش‏آموزان بسیجی قرائت شد.

مشابه این مراسم در بزرگداشت روز بسیج دانش‏آموزی در کلیه واحدهای مقاومت بسیج دانش‏آموزی حوزه‏های مقاومت ایمان و کوثر شاهرود و ایثار بسطام برگزار شد و دانش‏آموزان یاد و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش‏آموز را گرامی داشتند.

انتهای پیام/2249/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول