اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

شهید فهمیده الگویی برای دانش‌آموزان ایرانی است

امام جمعه اردستان گفت: دانش‌آموز، بسیجی و نوجوان بودن سه مدال افتخار است که شهید فهمیده هر سه مدال را داشت و با مدال جهاد و شهادت به الگویی برای کشور و دانش‌آموزان ایرانی تبدیل شده است.

شهید فهمیده الگویی برای دانش‌آموزان ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری صبح امروز در صبحگاه مشترک بسیجیان دانش‌آموز شهر اردستان در به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری صبح امروز در صبحگاه مشترک بسیجیان دانش‌آموز شهر اردستان در محل هنرستان شهید مدنی با بیان اینکه بسیج کلمه زیبا، مقدس و ارزشمند است که انسان را به یاد  افراد مخلص می‌اندازد، اظهار کرد: بسیج یادآور انسان‌های خالص، ارزشمند و قدرتمند است که امام (ره) به آن افتخار می‌کرد و خود را بسیجی می‌دانست و رهبری نیز این افتخار را دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج یعنی پاسدار اسلام، دین و میهن است، ادامه داد: بسیجی یعنی فردی که اسلام را با جان پذیرفته و پاسدار آن است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دانش‌آموزان افراد شریفی هستند که دانش را می‌آموزند و قله‌های ترقی را طی می‌کنند و این موضوع سبب انسان و برتری است، تصریح کرد: برتری دانش‌آموزان به علم‌آموزی و تقوی آنها است.

وی شهید فهمیده را الگو و افتخاری برای دانش‌آموزان ایرانی دانست و افزود: دانش تزریقی و خریدنی نیست، بلکه کسب کردنی است که قدم گذاشتن هر شخصی در این راه خود یک عبادت است.

دهشیری با بیان اینکه نوجوانی فصل زیبای انسان است که در این دوران به جز تحصیل به موضوع دیگری نباید فکر کرد، تاکید کرد: دانش‌آموز، بسیجی و نوجوان بودن سه مدال افتخار است که شهید فهمیده هر سه مدال را داشت.

وی اضافه کرد: شهید فهمیده با مدال جهاد و شهادت الگویی برای کشور ایران شده است.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول