اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

جشنواره‌ها گام مؤثری در شناساندن باورها و اعتقادات ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: برگزاری جشنواره‌ها گام مؤثری در شناساندن باورها و اعتقادات ملت ایران است.

جشنواره‌ها گام مؤثری در شناساندن باورها و اعتقادات ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید جواد هاشمی امشب در مراسم اختتامیه دومین دوسالانه عکس بسیج در زنجان با اشاره به نزدیک شدن به ایام 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان از روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام به دلیل تعصب ملی و مذهبی دانشجویان رقم خورد، افزود: در چنین روزی ملت ایران باورها و اعتقادات خود را به جهان عرضه کردند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه 13 آبان ثابت کرد که ملت ایران همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز هم بر همین ارزش‌ها و اعتقادات پافشاری می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما ملت ایران همچنان ارزش‌های اسلامی را قبول داشته و برای خلق حماسه‌ای همچون 13 آبان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

هاشمی با بیان اینکه امروز جهان دریافته است که سفارتخانه‌های آمریکایی همواره جاسوس‌خانه است، تصریح کرد: ملت ایران در همان روزهای پرشور انقلاب اسلامی چنین جاسوس‌خانه‌هایی را تعطیل کرد.

وی با اشاره به گفت‌و ‌گو و مذاکرات ایران با کشورهای مختلف افزود: در مذاکرات نیز اصول و باورهای ملت ایران مورد توجه است.

این مسئول با بیان اینکه تفکرات، اندیشه‌ها و آرمان‌های ملت ایران در جهان عرضه شده است، افزود: امروز هم همین آرمان‌ها و اندیشه‌ها به جهان عرضه می‌شود.

هاشمی، پافشاری ملت ایران با اصول و عقاید خود را موجب پیروزی در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: این فداکاری‌ها موجب پیروزی در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایرانی ملتی صلح‌جو، ایثارگر و صلح‌طلب هستند، افزود: ملت‌های جهان ملت ایران را به خوبی می‌شناسند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان، تصریح کرد: این سازمان تلاش می‌کند تا برنامه‌هایی که ارزش‌ها، باورها و اعتقادات ملت ایران را با زبان هنر بیان می‌کند، اجرا کند.

وی با بیان اینکه صلح‌طلبی، ایثارگری، مهربانی، از خودگذشتگی، کمک به همنوع از سوی این سازمان با زبان هنر به جامعه عرضه می‌شود، افزود: باید چنین ویژگی‌های نابی به همه جهان ارائه شود.

هاشمی، رشته عکاسی را از رشته‌های مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: رشته عکاسی رشته‌ای با زبان متفاوت در بین رشته‌های هنری است که می‌تواند هویت، فرهنگ و اصالت یک ملت را به خوبی به تصویر بکشد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مختلف گامی موثر در تبیین ارزش‌های جامعه است، افزود: جشنواره‌ها بهانه‌ای است تا اندیشه ایرانی – اسلامی در قالب‌های مختلف به جامعه عرضه شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری جشنواره دو سالانه عکس بسیج، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم این جشنواره به صورت ساده و بسیجی‌وار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها گام موثری در شناساندن باورها و اعتقادات ملت ایران است، ابراز داشت: هویت ایرانی – اسلامی مردم در این جشنواره‌ها ارائه می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه مردم ایران جهانی هستند، افزود: برای معرفی اندیشه‌های ناب این مردم باید تلاشی مضاعف انجام داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند استان زنجان گفت: از همه هنرمندان و مردم استان زنجان انتظار می‌رود در شناسایی شهدای هنرمند یاریگر این مجموعه باشند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر آثار شهدای هنرمند استان زنجان در حال جمع‌آوری است، خاطرنشان کرد: با شناسایی همه شهدا، کنگره بزرگداشت شهدای هنرمند برگزار می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از خانواده‌های شهدای هنرمند، بیان داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دینی به شهدا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول