اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش همدان خبر داد

وجود 700 نخبه بسیجی دانش‌آموز در همدان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از وجود 700 نخبه بسیجی دانش‌آموز در همدان خبر داد.

وجود 700 نخبه بسیجی دانش‌آموز در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن مظاهری پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی بسیجی با استاندار و مسئولین استان همدان عملکرد بسیج دانش‌آموزی را مهم دانست و اظهار کرد: در سال‌های اخیر با رویکرد جدید صورت گرفته در امر آموزش و پرورش طی عرصه‌‌های مختلف به خصوص در بسیج دانش‌آموزی با پیشرفت قابل توجه‌ای مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به عضویت 90 درصدی دانش‌آموزان همدانی در بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: با حضور دانش‌آموزان در بسیج، راه برای انجام فعالیت‌های مختلف در امر آموزش آسان شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اعزام دانش‌آموزان در قالب اردوهای راه نور به مناطق جنگی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانش‌‌آموزی به عنوان گسترده‌ترین سازمان برنامه راهیان‌ نور را در دستور کار دارد.

وی با اهمیت به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اذعان کرد: به برکت خون شهدا و پیگیری آموزش و پرورش استان با اعزام هزاران دانش‌آموزی دبیرستانی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور کاری معنوی و تأثیرگذار ایجاد شده است.

مظاهری تشکیل حلقه‌های صالحین را در سازمان بسیج دانش‌آموزی خوب دانست و افزود: با برگزاری جلسات هفته‌ای حلقه‌های صالحین در سازمان و شرکت دانش‌آموزان در آن می‌تواند در زمینه‌های مختلف بازخورد خوبی را داشته باشد.

وی بهترین دانش‌آموزان را بسیجیان دانست و افزود: بهترین بسیجیان نیز اهل علم، هنر، دانش و در نتیجه دارای امتیازات خاص هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همدان خواستار ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی شد و افزود: با روحیه جهادی، بسیجی و پیروی از رهنمودهای نظام جمهوری اسلامی می‌توان به گسترش علم و دانش پرداخت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان نیز از 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور خبر داد و افزود: استان همدان دارای یک هزار و 76 شهید دانش‌آموز است.

عزت‌الله ستوده از وجود 700 نخبه دانش‌آموز همدانی خبر داد و افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی با ارائه برنامه‌های مختلف از جمله اردوهای طرح هجرت و ولایت، اردوهای راهیان نور، اردوهای تداوم آموزشی و برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی حلقه‌های صالحین در طول سال باعث ارتقای علمی و فکری دانش‌آموزان شده‌ است.

انتهای پیام/89026/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول