اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت:

بسیج جامعه را به سمت ارزش‌های الهی هدایت می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: بسیج می‌تواند، جامعه را به سمت و سوی ارزش‌های الهی هدایت کند.

بسیج جامعه را به سمت ارزش‌های الهی هدایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسحاق توانایی ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر در جیرفت اظهار داشت: هفته بسیج یادآور ایثارگری‌های رزمندگان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است که عظمت‌آفرینی کردند و مشت محکمی به دشمنان نظام زدند.

وی افزود: دشمنان هیچ زمانی با ما سازش نمی‌کنند و اگر نرمشی به وجود بیاید او دشمنی خود را دارد، چراکه می‌خواهد، اسلام و مکتب امام حسین (ع) نباشد؛ به همین دلیل تفرقه‌افکنی می‌کند تا ما را از صحنه خارج کند، اما شهدا نمی‌گذارند ما ارزش‌ها را زیر پا بگذاریم و نمی‌توانیم، حرکت عظیم امام راحل و رزمندگان را فراموش کنیم.

توانایی با تأکید بر اینکه مردم محکم هستند و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند، تصریح کرد: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد تا جامعه را به سمت ارزش‌های الهی هدایت کند که در این مسیر خواص و به دنبال آنها عوام نگذاشتند.

وی با بیان اینکه در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر تغییراتی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: شیوه امر به معروف و نهی از منکر از سلبی به ایجابی تغییر پیدا کرده است، امر به معروف و نهی از منکر شورایی شده و توسط شورا اداره می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت اضافه کرد: کار دشمن این است که جامعه به سمت و سوی سستی برود و ارزش‌ها کم‌رنگ شود، اگر پشتیبان ولایت باشیم و از ارزش‌های الهی دفاع کنیم دشمن در دور کردن، جامعه از اعتقادات و ارز‌ش‌ها ناموفق است، امروز روش‌های سلبی موفق نیست، اگر جایی جرم مشهود بود و با روش ایجابی نمی‌شود جلوی آن را گرفت، دستگاه قضایی وارد عمل می‌شود و شیوه‌هایی که مقام قضایی دستور دهد، اعمال می‌شود.

توانایی در پایان ابراز داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس جنگی را اداره کرد و همه را سر جایشان نشاند؛ در حالی که دشمنان طرف مقابل را با تمام توان مسلح کرده بودند و در کنار او بودند.

وی در پایان یادآور شد: نهاد مقدس بسیج می‌تواند، جامعه را به سمت و سوی ارزش‌های الهی اصلاح کند.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول