اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

بسیج بسترساز رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: بسیج با ظرفیت بسیار خود عرصه رشد و ترقی همه‌جانبه دانش‌آموزان موثر بوده و خیر و صلاح دنیا و آخرت را برای آنها دارد.

بسیج بسترساز رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی بسیجی با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور اظهار کرد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده، راه دانش‌آموزان امروز در دفاع از نظام اسلامی گسترده خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج افزود: امام(ره) با تشکیل بسیج در راستای مشارکت عمومی در مقابله با دشمنان، کار ارزشمند و درخور توجهی را انجام داده‌اند که بازتاب گسترده‌ای را داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نقش بسیج را با عنوان نهادی بسیار کارآمد و مهم دانست و افزود: بسیج به عنوان نهاد سازندگی بعد از دوران مقدس و همچنین امروز در عرصه‌های مختلف نقشی بسیار گسترده دارد.

وی با اشاره به درخشش دانشمندان و مخترعین در عرصه‌های مختلف علمی خاطرنشان کرد: بیشتر افراد موفق در عرصه‌‌های مختلف علمی و تحقیقاتی عضو بسیج بوده‌اند.

قاسمی‌فرزاد نقش بسیج را در مباحث اعتقادی و دینی مهم دانست و افزود: بسیج با ظرفیت‌سازی و توانمندی دانش‌آموزان برنامه‌های غنی و مفیدی را به اجرا درمی‌آورد.

وی نقش بسیج را در بصیرت‌افزایی بسیار خوب دانست و افزود: بسیج با کمک آموزش و پرورش نقش عمده‌ای را در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به عملکرد بسیج در تقویت بنیه علمی و تحصیلی دانش‌آموزان ابراز کرد: بسیج با تشکیل کلاس‌های مختلف از جمله کلاس‌های علمی، کنکور و مسابقات علمی مختلف سعی در ارتقای فکری و بنیه علمی دانش‌آموزان دارد.

وی نقش بسیج را در تقویت و توسعه عرصه‌های علمی، فرهنگی، مضامین هنر و فرهنگ مهم دانست و افزود: فرهنگ‌سازی در ایثار و شهادت و ارتقای فکری دانش‌آموزان در این مسائل می‌تواند از جمله نقش‌های مهم بسیج دانش‌آموزی باشد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: آمادگی دفاعی و تقویت روحیه سلحشوری، آمادگی جسمانی و تربیت بدنی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ارتقای مهارت‌های مدیریتی در بین اعضاء از دیگر نقش‌های بسیج دانش‌آموزی خواهد بود.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی مختلف اظهار کرد: بسیج با ظرفیت بسیار خود عرصه رشد و ترقی همه‌جانبه دانش‌آموزان موثر بوده و خیر و صلاح دنیا و آخرت را برای آنها دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی را مهم دانست و افزود: از رشادت‌ها و سلحشوری‌های دانش‌آموزان بسیجی می‌توان هزاران کتب نوشت.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را تداعی‌کننده عرصه و صحنه دفاع مقدس دانست و افزود: فرهنگ حماسی محرم و عاشورا نیز باعث دوری از آسیب‌های اجتماعی بسیار خواهد شد که نباید آن را فراموش کرد.

قاسمی‌فرزاد امر به معروف و نهی از منکر را در واکسینه‌ کردن مردم ایران در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان مهم دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه اقدامات امام حسین(ع) بود که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اهمیت روز 13 آبان خاطرنشان کرد: روز 13 آبان به عنوان دومین انقلاب مردم ایران و مظهر استکبارستیزی، مبارزه با ظلم و جور و اعلام انزجار نسبت به ظالمان و ستمگران دارای ارزش بسیار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان عدم عقب‌نشینی مردم ایران را در برابر اعتقادات نظام جمهوری اسلامی خواستار شد و افزود: در روز 13 آبان با راهپیمایی گسترده می‌توان به مستکبران ثابت کرد که ذره‌ای از اعتقادات کوتاه نمی‌آییم بلکه در برابر مستکبران خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/89026/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول