اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

عضویت 86 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 86 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج دانش‌آموزی عضویت دارند.

عضویت 86 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج

پرویز طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به حضور فعال و تاثیرگذار دانش‌آموزان در مقاطع حساس انقلاب اظهار داشت: در شکل‌گیری انقلاب نیز دانش‌آموزان نقش بسزایی داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی سد محکمی در برابر هجمه‌های فرهنگی بیگانه است، افزود: بسیج فرهنگی برگرفته از عاشورا و محرم و تمسک به این فرهنگ مایه عزت و آبرو است.

طاهری رسالت بسیج دانش‌آموزی را انتقال فرهنگ و آرمان‌های انقلاب دانست و ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی با توسل به این فرهنگ توانستیم از 24 کشور اسیر بگیریم که قدرت این فرهنگ را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: شهید فهمیده با ایثار و از خود گذشتگی توانست الگوی خوبی برای جوانان کشورمان باشد تا نوجوانان امروزی بتوانند با درس گرفتن و ادامه دادن راه شهدا در جنگ نرم امروزی با دشمن زمینه‌ساز تمدن جهانی اسلام باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی مجموعه‌ای است که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور، جمع شده‌اند.

 طاهری گفت: در دوران سازندگی دانش آموزان نیز با حضور فعال در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی در سازندگی کشور نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بیش از یک سوم شهدای استان از قشر دانش‌آموز هستند، ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 86 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در بسیج عضویت دارند.

طاهری با اشاره به حضور فعال دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در تشکل‌های دانش‌آموزی ابراز داشت: در حال حاضر هزار و 138 تشکل دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/82008/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول