اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی مازندران:

دفاع از جایگاه ولایت اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه ولایت و رهبری هستند و با این حال دفاع از جایگاه ولایت اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها است.

دفاع از جایگاه ولایت اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حمید لزگی در جلسه توجیه جلسات تخصصی توجیهی دانشجویان از شرق تا غرب مازندران اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید با رصد وضعیت موجود بر اساس واقعیت برنامه‌ریزی کند و به تعبیری دیگر طبق فرموده رهبر انقلاب آرمان‌گرایی باید براساس واقعیت‌ها باشد.

وی افزود: مدیریت‌های بسیج دانشجویی مازندران به منظور توجیه و ابلاغ برنامه‌های سالانه این جلسات را برگزار کردند.

این مسئول گفت: بسیج درخت تنومند و ریشه‌داری است که به دست امام خمینی(ره) کاشته شد و امروز به عنوان یک شجره طیبه شاهد به بار نشسته شدن آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه ولایت و رهبری هستند و با این حال دفاع از جایگاه ولایت اصلی‌ترین رسالت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران با بیان اینکه دشمنان به نگرش راهبردی رهبر انقلاب نسبت به مسائل مختلف پی برده‌اند از این رو تلاش می کنند که این نگرش راهبردی را ناکارآمد نشان دهند، افزود: بی‌توجهی به فرامین رهبر معظم انقلاب و غفلت از عملیاتی کردن آنها مهم‌ترین آسیبی است که می‌تواند نظام را تهدید کند.

لزگی گفت: در این راستا با توجه به شروع به کار بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها، مدیریت‌های بسیج دانشجویی استان مازندران به منظور توجیه و ابلاغ برنامه‌های سالانه از دفاتر و رده‌های بسیج دانشجویی بازدید کردند.

وی ادامه داد: در این برنامه که به مدت دو هفته انجام شد مدیریت‌های تخصصی بسیج دانشجویی با مسئولان مرتبط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در سراسر استان نشست‌های توجیهی برگزار کردند.

لزگی تصریح کرد: در این نشست‌ها برنامه ابلاغی سال اعلام و به سئوالات دانشجویان بسیجی پاسخ داده شد.

وی در پایان هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را تحقق بخشیدن به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در همه رده‌ها آموزش را باید جدی گرفت، دانست و افزود: اگر بخواهیم در فعالیت‌های خود به پویایی دست یابیم باید آموزش را در جوانان و دانشجویان بسیجی فراگیر کنیم که رسیدن به این آرمان‌ها کار آسانی نیست اما با همت نیروهای بسیجی این امر امکان‌پذیر و تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول