اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

180 شورای امر به معروف در محلات اردبیل شکل گرفته است

فرماندار اردبیل گفت: تاکنون بیش از 180 شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر در محلات اردبیل شکل گرفته است.

180 شورای امر به معروف در محلات اردبیل شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، تشکیل جلسات مختلف و پیگیری‌های دستورالعمل‌ها تاکنون 348 شورای امر به معروف و نهی از منکر در کارخانجات و ادارات استان اردبیل راه‌ افتاده است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 180 مورد شورا نیز در محلات شهر اردبیل تشکیل شده که امیدواریم از این ظرفیت در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر جلوگیری از افراط و تفریط خاطر نشان کرد: تاکنون 31 هزار و 414 فقره نصب تراکت، پوستر و پخش بروشور در مناسبت‌های مختلف و با هدف تذکر لسانی انجام شده است.

دبیر با اشاره به هفته ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: در پیش بودن ایام محرم‌الحرام و سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) بهترین زمان ممکن برای احیای این فریضه الهی است که باید از ظرفیت‌های عاشقان امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) در مسیر احیای اهداف متعالی دین اسلام قدم‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 700 حلقه‌های صالحین بسیج بیان کرد: اساتید برجسته‌ای که هر هفته کلاس‌های مختلفی برای حلقه‌های صالحین برگزار می‌کنند، می‌توانند یک راه مؤثر واقعی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد: ‌از این نیروهای مؤمن می‌توان در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی و اشاعه فرهنگ عاشورایی به نحوه احسن استفاده کرد.

دبیر در ادامه سخنان خود گفت: اگر بتوانیم همسو با اهداف نظام اسلامی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کنیم، بهتر می‌توانیم در مسیر ارتقای ارزش‌ها و اهداف متعالی اقدامات لازم و ضروری را انجام دهیم.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول