اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

امر به معروف و نهی از منکر محوری‌ترین برنامه‌ حلقه‌های صالحین

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: فریضتین امر به معروف و نهی از منکر یکی از محوری‌ترین برنامه‌های حلقه‌های صالحین بسیج به شمار می‌رود.

امر به معروف و نهی از منکر محوری‌ترین برنامه‌ حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان شهرستان بهار اظهار کرد: یکی از بزرگترین اقدامات صورت گرفته در بسیج تشکیل شجره طیبه صالحین است.

وی افزود: آموزش امر به معروف و نهی از منکر یکی از محورهای اساسی در حلقه‌های صالحین به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اهمیت این فریضه بیان داشت: امر و نهی دینی سرلوحه احکام خداوند قرار دارد و دینداری مردم با وجود آنها شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: خداوند این دو اصل را در 10 آیه از قرآن کریم مورد توجه جدی قرار داده و انجام آنها را از ویژگی‌های اهل ایمان برشمرده است .

برزگر با بیان اینکه امروزه برخی خدمتگذار دشمنان اسلام و ایران شده‌اند، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در مقابل هرگونه اقدام ناشایست دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌ایستد.

وی 13 آبان را روز مبارزه به استکبار جهانی خواند و اظهار کرد: مستکبران باید بدانند مردم به راحتی تحت تأثیر تبلیغات دروغین آنان قرار نمی‌گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در پایان خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در 13 آبان به استکبار جهانی ثابت می‌کنند که از پای نخواهند نشست و در راستای حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/89006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول