اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دانشگاه پیام نور صورت می‌گیرد

برگزاری همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر

سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی گفت: همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر از سوی دانشگاه پیام نور استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، مجید واحدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه دهم آذرماه آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش راهکارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر است اظهار کرد: این همایش به همت ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی و در قالب ارائه مقاله، شعر، عکس و نماهنگ در 25 آذرماه سالجاری در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: نقش اساتید در احیای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها، آسیب‌شناسی ترک امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها، نقش امر به معروف و نهی از منکر در پویایی جنبش دانشجویی، نقش منابع آموزشی در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر و سلامت اداری، بررسی موانع فرهنگی و اجتماعی و تحقق امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر راهکارها و امر به معروف کارآمدترین دکترین نظارتی اسلام، محورهای این همایش است.

سرپرست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی یادآور شد: علاقمندان با شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا دهم آذرماه به دبیرخانه همایش مستقر در پیام نور آذربایجان شرقی ارسال کرده و یا با شماره تلفن 4761966-0411 تماس بگیرند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول