اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی – کاربردی استان اردبیل:

اکثر دانش‌آموختگان علمی – کاربردی وارد بازار کار شده‌اند

رئیس دانشگاه علمی – کاربردی استان اردبیل گفت: اکثریت فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی – کاربردی استان اردبیل وارد بازار کار شده و شغلی برای خود دست و پا کردند.

اکثر دانش‌آموختگان علمی – کاربردی وارد بازار کار شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالعزیز ابراهیم‌زاده عصر امروز در جلسه مدیران و معاونان دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل اظهار داشت: ‌این برای دانشگاه علمی – کاربردی مایه فخر و مباهات است که برخلاف سایر دانشگاه‌ها به دور از گرایش به رشته‌های نظری و تئوری سعی کرده است به صورت کاربردی و عملیاتی نیروی انسانی ماهر، متخصص و توانمند را تربیت و وارد بازار کار کند.

وی با بیان اینکه از مجموع فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی – کاربردی استان اردبیل بالغ بر 11 هزار نفر آنها به صورت مستقیم و غیرمستقیم وارد بازار کار شدند، تصریح کرد: وجهه ممتاز و شاخص این دانشگاه تربیت نیروی انسانی ماهر براساس نیاز بازار است تا با بهره‌گیری از ظرفیت خوب امکانات و اساتید برجسته بتوان نیروی انسانی متخصص را پرورش داد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه این دانشگاه در بیش از 222 کد رشته و 157 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، خاطرنشان کرد: رویکرد و اولویت اصلی دانشگاه علمی – کاربردی در سال‌های پیش رو توسعه رشته‌های تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکتراست.

این مسئول اضافه کرد: ‌ما در چهار گروه کشاورزی، صنعت، مدیریت، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر اقدام به جذب دانشجو و تربیت آنها در بیش از 18 مرکز آموزشی می‌کنیم، به طوری که در حال حاضر این دانشگاه بالغ بر هشت هزار و 730 دانشجو دارد.

وی به موفقیت‌های بی‌نظیر این دانشگاه در رشته‌ها و گروه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ‌ورزشی، علمی و قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: دانشجویان ما در تمام صحنه‌های غرورآفرین یاد شده حاضر بوده و توانسته‌اند عناوین ارزشمندی را به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی استان در بخش دیگری از سخنان خود از تربیت، جذب و به کارگیری مدرسان تخصصی در دانشگاه علمی – کاربردی خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 350 مدرس در این دانشگاه در ارتباط هستند که بخشی از آنها جز مدرسان اختصاصی علمی – کاربردی و بخش دیگری نیز مشترک بین هیئت علمی سایر دانشگاه‌ها هستند.

ابراهیم‌زاده به برگزاری دوره تربیت مدرس علمی – کاربردی و حضور مدرسان این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: این دوره‌های آموزشی در شش سطح مهارتی برگزار می‌شود که امیدواریم نتایج خوبی را نیز به همراه داشته باشد.

وی در پایان متذکر شد: دانشگاه علمی – کاربردی زمینه و بستر یک حرکت خوبی را برای کارآفرینان و مجموعه‌های دانشگاهی به وجود آورده تا بتوانیم بیش از گذشته از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی استفاده کنیم.

انتهای پیام/62003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول