اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دماوند خبر داد

فعالیت 18 رشته فنی و مهندسی در دانشگاه علمی کاربردی دماوند

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دماوند از فعالیت 18 رشته فنی و مهندسی در دانشگاه علمی کاربردی دماوند و پذیرش دانشجو در این رشته‏‌ها خبر داد.

فعالیت 18 رشته فنی و مهندسی در دانشگاه علمی کاربردی دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی علمی کاربردی دماوند، مراسم آغاز بیست و یکمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور اصحاب رسانه، دانشجویان، اساتید، کارکنان ریاست و معاونان و جمعی از مقامات شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی دماوند برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه حضور داشتند، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دماوند با تبریک سا‎لروز تأسیس دانشگاه به خانواده دانشگاه علمی کاربردی دماوند، به این نکته اشاره کرد که به فرموده کلام‎الله مجید، انسان اشرف مخلوقات است.

محمود صداقتی‎زاده افزود: این امانت بزرگ یعنی آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم به ما دانشگاهیان سپرده شده و خیانت در این امانت جایز نیست.

وی با تشریح سیاست و رویه‎های دانشگاه از دانشجویان جدیدالورود خواست تا با قدم‎هایی استوار مسیر کسب علم و دانش و مهارت را توأم با اخلاقیات بیاموزند تا برای ورود به جامعه و بازار کار آماده شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دماوند افزود: دانشگاه علمی کاربردی دماوند واقع در شهرستان دماوند دارای 18 رشته فنی و مهندسی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد است که محوریت شرق و شمال شرق استان تهران را بر عهده دارد.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول