اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانشجویان صورت گرفت

معرفی نوراحمد علیزاده به عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی گچساران (1)

در مراسمی با حضور مسئولان استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشجویان و با حکم رئیس هیئت مؤسس مرکز آموزش علمی کاربردی گچساران(1)، نوراحمد علیزاده به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.

معرفی نوراحمد علیزاده به عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی گچساران (1)

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امشب و با حضور رئیس دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور فرهنگی این دانشگاه و اعضای هیئت مؤسس و کارمندان و دانشجویان مرکز علمی و کاربردی گچساران(1) و نیز جمعی از مسئولان گچساران، مراسمی با عنوان جشن ازدواج دانشجویی و مراسم تودیع و معارفه رؤسای مرکز علمی و کاربردی گچساران (1) برگزار شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی نیروی متناسب با نیاز جامعه را در همه بخش‌ها تأمین می‌کند.

عباس ظریفی با اشاره به مشکل بیکاری در سطح جامعه و با بیان اینکه امروزه هرچه به نظام مهارتی اهمیت بیشتری داده شود، آینده صنعتی کشور و تولید و اشتغال پایدار بیشتر تضمین می‌شود، ابراز داشت: ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه توانمندسازی و پویایی صنعت را در کهگیلویه و بویراحمد سبب می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و توانمندی‌های مراکز علمی و کاربردی در کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: مراکز علمی و کاربردی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته‌اند.

ظریفی با بیان اینکه تلاش برای رسیدن به اهداف مورد نظر بیش از پیش ادامه دارد، تصریح کرد: اصلی‌ترین شاخص نظام آموزش صنعت و مهارت به ویژه در مراکز علمی کاربردی، حضور در کنار محیط کار است.

وی از رؤسای مراکز علمی و کاربردی خواست تا با ارتباط هرچه بیشتر با صنعت و محیط عملی رشته‌های علمی و کاربردی، در راستای تحقق هر چه بهتر و بیشتر نظام آموزشی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی تلاش کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات ارزشمند محمدقلی نجاتی، رئیس هیئت مؤسس مرکز علمی و کاربردی گچساران(1) افزود: با نظر اعضای هیئت مؤسس و با حکم رئیس هیئت مؤسس این مرکز، نوراحمد علیزاده به عنوان سرپرست مرکز علمی و کاربردی گچساران(1) به مدت شش ماه انتخاب شده است.

ظریفی خطاب به سرپرست این مرکز، یادآور شد: باید با بهره‌گیری از امکانات در راستای استقرار هرچه بهتر نظام جامع مهارت و فناوری در این مرکز به دنبال اثربخشی نیروی انسانی و غنی‌سازی حوزه‌های شغل با محوریت آموزش در محیط کار باشید.

به گزارش فارس؛ در ادامه این مراسم، جشن ازدواج سه زوج دانشجوی مرکز علمی کاربردی گچساران (1) برگزار و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد و مرکز گچساران به این زوج‌های جوان اهدا شد.

انتهای پیام/82001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول