اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی و فرهنگی مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان:

حوزه فرهنگی مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان بر سکوی چهارم نشست

معاون دانشجویی و فرهنگی مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی مرکز علمی کاربردی واحد یک همدان بر سکوی چهارم نشست.

حوزه فرهنگی مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان بر سکوی چهارم نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی واحد همدان، یاسر مظاهری اظهار داشت: حوزه فرهنگی اجتماعی مرکز علمی کاربردی واحد یک همدان توانست با اهتمام جدی در امر فرهنگی، رتبه نخست استانی و چهارم کشوری را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه ملاک ارزشیابی مربوط به سال 91ـ90 بوده است، ادامه داد: تدوین کارنامه فرهنگی مراکز علمی و کاربردی کشور بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای موجود در سطح کشور بوده و بر اساس فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اعلام شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر همدان تصریح کرد: شناخت از وضعیت موجود، آگاهی از میزان تحقق رسالت‌ها و اهداف فرهنگی اجتماعی، ارتقای کارآمدی، رصد فرصت‌ها و شناخت نقاط قوت و ضعف برای حرکت به سمت تعالی از اهداف این طرح بوده است.

وی گفت: این مرکز با اهتمام جدی به امر فرهنگی و با حداقل استفاده از منابع موجود توانسته دانشجویان را در آشنایی بیشتر با فرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی و با بکارگیری آنها در امور زندی نقش مؤثری را ایفا کند.

مظاهری ابراز داشت: این مرکز با بالاترین امتیاز از بین 21 مرکز علمی کاربردی استان رتبه نخست و از بین 116 مرکز علمی کاربردی کشور رتبه چهارم را از آن خود کند.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول