اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان:

دانشگاه علمی‌کاربردی بودجه مستقل ندارد

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان گفت: دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان ردیف بودجه مستقل و مشخصی ندارد و نمی‌تواند مدرسان فعلی خود را جذب کند و این مسئله موجب نارضایتی آنها شده است.

دانشگاه علمی‌کاربردی بودجه مستقل ندارد

عباس قاسمی‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت توجه به مدرسان شاغل در دانشگاه علمی‌کاربردی را امری ضروری دانست و اظهار داشت: دانشگاه علمی‌کاربردی با برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی برای مدرسان این دانشگاه در تلاش برای افزایش سطح کیفی  در دانشگاه است.

وی افزود: اکنون برای یک‌هزار و 800 نفر از مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی که موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی شده‌اند ID کارت صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه مدرسان تمایل چندانی به ادامه فعالیت با این دانشگاه را ندارند، تصریح کرد: برای دانشگاه ردیف بودجه مستقل و مشخصی در نظر گرفته نشده و به همین منظور دانشگاه توانایی جذب مدرسان فعلی خود را ندارد و این مسئله موجب نارضایتی آنها شده است.

قاسمی‌زاد، با بیان اینکه دانشگاه برای برگزاری دوره‌های آموزشی مدرسان متحمل پرداخت هزینه‌های هنگفت می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت عدم تمایل اساتید به ادامه همکاری، دانشگاه متضرر می‌شود.

وی ایجاد ردیف بودجه مستقل برای دانشگاه علمی‌کاربردی را راهکاری مناسب برای برطرف شدن چنین مشکلاتی دانست و یادآور شد: اکنون 98 درصد بودجه مورد نیاز از فعالیت‌های دانشگاه تأمین می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه برای مدرسان این دانشگاه در نیمه نخست آبان امسال خبر داد.

این مسئول در پایان متذکر شد: امیدواریم برگزاری چنین دوره‌هایی در ارتقای سطح علمی و آموزشی دانشگاه علمی‌کاربردی تأثیرگذار باشد.

ا‌نتهای پیام/2300/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول